בריאותמבזקים

במחאה על אירועי האלימות: שביתת רופאים מתקיימת בבתי וקופות החולים

עצרת מחאה התקיימה הבוקר (חמישי) בכניסה למרכז הרפואי בני ציון בחיפה במחאה על אירועי האלימות במערכת הבריאות נגד הרופאים והצוותים הרפואיים. ועד הרופאים במרכז הרפואי בני ציון יזם את עצרת המחאה בעקבות מקרי האלימות בבתי החולים הדסה הר הצופים ובמרכז הרפואי לגליל בנהריה.

הצוותים הרפואיים במרכז הרפואי בני ציון בחיפה הצטרפו לשביתת אזהרה של 24 שעות, שהוכרזה ע"י הסתדרות רופאי ישראל והמרכז הרפואי בני ציון יעבוד כמו כל בתי החולים הציבוריים ברחבי הארץ במתכונת שבת.

צילום: אסנת זיבנברג

יו"ר ועד הרופאים במרכז הרפואי בני ציון ד"ר עבד אגברייה: "אנחנו חייבים לגנות ולפעול למיגור האלימות כנגד הרופאים וכנגד הצוותים הרפואיים במוסדות הרפואיים ברחבי הארץ. צריך לעקור את התופעה המדאיגה הזאת מן השורש. לא יכול להיות שהצוותים הרפואיים העוסקים במתן שירותים רפואיים מצילי חיים, יעבדו תחת איומים וחשש לשלומם ובריאותם. אני קורא למערכת אכיפת החוק לפעול במלוא החומרה ולהטיל עונשים כבדים כנגד אותם גורמים אלימים". כמו כן, נשאו דברים: מנהל מחלקת א.א. ג ד"ר ריאד חניפאס , קצין הביטחון דורון הראלי וסגנית יו"ר ועד העובדים דלית תורן שגינו את האלימות נגד הצוותים הרפואיים והעובדים מכלל הסקטורים והביעו את תקוותם שרשויות החוק יפעלו למיגור התופעה. הם קראו להחזיר את תחושת הביטחון לצוותים הרפואיים ולעובדים בבתי החולים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אסנת זיבנברג

שר החוץ יאיר לפיד מסר: "אני מחזק הבוקר את צוותי הרפואה בבתי החולים ובקופות החולים. האלימות נגד צוותים רפואיים, שכל חייהם מוקדשים לטיפול והצלת חיים היא תופעה חמורה ובלתי נסבלת. נעשה הכל כדי למנוע ולטפל בחומרה בכל פגיעה בהם. הצוותים ראויים להערכה, כבוד ותודה."

עצרת מחאה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד

מהרשימה המשותפת נמסר: ״אלימות כלפי עובדי ועובדות בתי החולים אינה מתקבלת על הדעת. אנו תומכים בשביתה בבתי החולים וקוראים לממשלה לפעול כדי להגן על הצוותים הרפואיים שעוסקים בהצלת חיי אדם.״

צילום: אסנת זיבנברג
צילום: אסנת זיבנברג



צילום: אסנת זיבנברג


Back to top button