טכנולוגיהמבזקים

אדמירל צי ארה"ב בדימוס מצטרף כיו"ר בורד לחברת הסייבר הישראלית

האדמירל מייק רוג'רס, לשעבר ראש הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי NSA ומי שהיה מפקד פיקוד הסייבר של ארה"ב, מצטרף ל- Talon Cyber Security ויכהן כיו"ר בורד היועצים של החברה. טאלון פיתחה את הדפדפן המאובטח לארגונים TalonWork, המספק סביבת עבודה בטוחה לכוח עבודה היברידי ומבוזר.

מייק רוג'רס, אדמירל צי ארצות הברית בדימוס, שימש כמפקד השני של פיקוד הסייבר של ארצות הברית, מנהל הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) וראש שירות הביטחון המרכזי (CSS), והוביל למעלה מ-30 אלף מאנשי המקצוע הטובים בעולם בתחום האבטחה. הוא כיהן בממשלים של אובמה וטראמפ, עבד בשיתוף פעולה הדוק עם כל השלוחות של ממשלת ארצות הברית, משרד ההגנה וקהילת המודיעין, וסייע בפיתוח מדיניות לאומית ובינלאומית הקשורה לאבטחת סייבר, מודיעין וטכנולוגיה.

טאלון סייבר סקיוריטי הוקמה על ידי עופר בן-נון, המשמש מנכ"ל, ואוהד בוברוב, מנהל טכנולוגי. החברה השיקה בשנה שעברה את הדפדפן המאובטח הראשון המיועד לארגונים וגייסה סכום כולל של 43.5 מיליון דולר מקרנות ומשקיעים מובילים בתעשיית הסייבר העולמית. הדפדפן TalonWork , המבוסס על כרומיום, מאפשר לחברות להגן ביעילות על כוח עבודה מבוזר, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד. הפתרון של טאלון מאפשר להקים סביבת עבודה מאובטחת על כל מכשיר ובכל מקום, המדמה בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד וזאת ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה הוא מתחבר. המוצר של טאלון מגן מפני שניים מהסיכונים המדאיגים ביותר לארגונים בעלי כוח עבודה היברידי היום: מתקפות כופרה ואיומים פנימיים, שגורמים לדליפת מידע מהארגון, וזאת באמצעות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת למניעת דלף מידע יחד עם הגנה על הדפדפן שמהווה את מרחב העבודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אדמירל צי ארה"ב ומנהל הסוכנות לביטחון לאומי בדימוס מצטרף לחברת הסייבר הישראלית
צילום: טאלון

בטאלון מועסקים כיום למעלה מ-50 עובדים, מרביתם במרכז הפיתוח בישראל וצוות קטן בארה״ב והיא נמצאת במהלך של הכפלת כוח האדם. החברה נבחרה לאחרונה להשתתף בגמר תחרות Innovation Sandbox של RSA, תחרות יוקרתית שבה עשר חברות מובילות בתעשייה מתמודדות על תואר הסטארטאפ החדשני ביותר.

מחברת טאלון נמסר: "אנחנו נרגשים לקבל את פני האדמירל מייק רוג'רס למשפחת טאלון", אומר עופר בן נון, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "מייק הוא האדם בעל הניסיון והראייה הרחבה ביותר בהיסטוריה בתחום הסייבר, לאחר שהוביל את הגופים הגדולים והמתוחכמים ביותר בעולם בתחום זה. זהו כבוד עבורנו שהוא בחר לעבוד איתנו וביטוי לאמון שלו בטכנולוגיה שאנחנו מפתחים. הניסיון, המנהיגות שלו יחד עם ההיכרות העמוקה עם תחום הסייבר העולמי, יהוו עבורנו נכס חשוב מאין כמוהו, במיוחד בשלב המשמעותי של צמיחה מהירה וחדירה לשוק האמריקאי תוך מתן מענה לבעיות שאנחנו שומעים מהשטח".

עוד הוסיפו ואמרו: "ארגונים שמשתמשים בטכנולוגיות מדור קודם כדי להתחבר ליישומים ומערכות מודרניים חושפים את עצמם לסיכוני אבטחה גבוהים ביותר," אומר מייק רוג'רס. "הדרכים המסורתיות להגנה על מערכות הארגון מורכבות מדי, מאיטות ומסרבלות את העבודה, מה שיוצר אתגר הולך וגובר בפני כל הארגונים היום. לטאלון יש את הצוות, הטכנולוגיה והחזון הנכון ביותר לפתור בעיה קריטית זו עבור הארגונים. אני מצפה לעבוד עם עופר, אוהד והצוות בשיתוף פעולה הדוק במשימתם להפוך את הדפדפן המאובטח הארגוני לסטנדרט בתעשייה בעידן העבודה מרחוק".

Image by Gerd Altmann from Pixabay
Back to top button