מבזקיםמשפטי/פלילי

"רק בנס לא קופחו חיי אדם": בן 23 מואשם בביצוע הירי לעבר בית הקפה ברהט

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מוסטפה אלבחירי (23), המייחס לו ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק ועבירות נוספות שביצע יחד עם אחרים בבית הקפה ברהט על רקע סכסוך בין המשפחות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רחלי אטיאס, בתגובה לפוסט שפורסם בפייסבוק נגד אמו של הנאשם וכאמור על רקע סכסוך עם משפחת אלעוברה, קשר הנאשם קשר עם אחרים ובמסגרת הקשר, הם הצטיידו בנשקים ובאלות, כאשר הנאשם נשא בלא רשות על פי דין אקדח והאחרים- רובה M16 ואלות. הנאשם והתוקפים, בעודם רעולי פנים וחמושים, הגיעו בשעות הלילה לבית הקפה "וואנסה" ברהט, שבבעלות משפחת אלעוברה. בטרם נכנסו התוקפים לבית הקפה, הם הרסו ופגעו במזיד באמצעות אלות ברכבים שחנו מחוץ למקום, הנאשם והאחר ירו לעבר הרכבים, וכן השליכו התוקפים חפץ הנחזה להיות רימון לעבר הכניסה לבית הקפה, אשר גרם לנזק ועשן וכן פגע בחלק מיושבי המקום.

חלק מהתוקפים נכנסו לבית הקפה, כשבידיהם אלות, תוך שהם מכים באלות ביושבי בית הקפה בכיסאות ובשולחנות. לאחר מכן נכנסו הנאשם, כשהוא אוחז בידו אקדח והאחר שאוחז בידו M16, ובעודם מורים בצעקות ליושבים במקום להזדהות, ירו מטווח קצר במי שזוהה כבן משפחת אלעוברה, וכן במתלונן שהנאשם סבר שהוא זה שפרסם את הפוסט נגד אמו. התיק נחקר ע"י ימ"ר נגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק, היזק לרכוש במזיד והדחה בחקירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי נשקפת מסוכנות רבה ממעשיו של הנאשם והאחרים, שכן "רק בנס לא קופחו חיי אדם, אך נגרמו לרבים פציעות וחבלות חמורות, בעודם יושבים בבית קפה בטבורה של רהט".

אילוסטרציה. צילום: pixabay
Back to top button