בידורמבזקים

"הכל היה משחק, בן אדם לא יכול להסתיר את הפנים האמיתיות שלו לנצח"

דולב סאלם, מי שעד לא מזמן הייתה בת זוגו של יניב בן משה, הגרוש של הדוגמנית טהוניה רובל, פרסמה באינסטגרם שלה קטע וידאו בו היא ממררת בבכי ומספרת על תקופת הזוגיות שאותה עברה בתקופה האחרונה. היא התנצלה בפני טהוניה כשיצאה נגדה בעבר, על כך שלא האמינה לטענות על האלימות שחוותה מצידו של הגרוש שלה, וגם מבני משפחתה שלדבריה עד היום לא מדברים איתה בשל הקשר עם בן משה, לו הם התנגדו.

סאלם אמרה בסרטון שאינסטגרם: "אתם שולחים לי מלא הודעות ואני לא מצליחה לענות לכולכם, אז אני רוצה להגיד לכם פה במרוכז שקודם כל תודה על ההודעות הטובות ותודה גם על הלא טובות. זה בהחלט מגיע לי והבאתי את זה על עצמי. בהתחלה, יניב היה גבר החלומות, יש לי אח נכה על כיסא גלגלים שאני מטפלת בו, אז בהתחלה הוא נכנס לי ללב בכך שהוא לקח אותו ודאג לו וטיפל בו, והכל היה משחק כדי שאני אתאהב בו, וזה מה שקרה. בהתחלה הוא היה גבר הכי מדהים והכי טוב. אתם יודעים, בן אדם לא יכול להסתיר את הפנים האמיתיות שלו לנצח."

צילום: מתוך האינסטגרם של יניב בן משה

עוד היא הוסיפה בבכי כי "כשיצא הפרצוף האמיתי כביכול הייתי כבר עמוק בבוץ, כי הסתכסכתי עם טהוניה ועם כל מדינת ישראל. טהוניה תבעה אותי, כבר כולם שנאו אותי, המשפחה שלי לא מדברת איתי עד היום הם מחקו אותי. הם לא מוכנים שאני אדבר איתם או לסלוח לי על כל מה שהיה ועל זה שבחרתי לצאת איתו. כשהגנתי עליו ככה בתקשורת זה דברים שהוא אמר לי להגיד. כי אם הוא יגיד את זה בתור גבר אז לא יאמינו לו. הוא אמר לי להכל יש סרטונים וקבלות, ומסתבר שלא היה שום דבר זה הכל היה שקרים. באתי והגנתי עליו, הלכתי כמו עיוורת, חשבתי שעומד מולי בן אדם שהוא מלאך. אתם לא יודעים איך הוא התנהג איתי בהתחלה. ואז התחלתי להבין שהוא כל היום עושה סמים, לא ידעתי את הדברים האלה מראש. הוא היה עושה דברים נוראים שאני מתביישת לספר את זה. אז לא היה לי אף אחד. המשפחה שלי לא מדברת איתי, לא מוכנים לשמוע עליי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מתוך האינסטגרם של דולב סאלם

סאלם הוסיפה כי בשלב מסוים החליטה להיפרד ממנו ושכרה שירותיו של עו"ד על מנת שיסייע לה בתהליך, "היה לי עו"ד שליווה אותי ואמר לי את צריכה לתעד מעכשיו את הכל ולצאת מזה בצורה חכמה, וזה מה שעשיתי. ופשוט ביום שאמרתי לו "אני רוצה להיפרד" בצורה הכי טובה שיש, הוא פשוט לקח סכין יפנית והוא חתך לי את הבריכה, את הגינה, את הגגות בגינה מבד כזה, שבר לי את כל הבית, את הדלת בחדר שינה… אגיד לכם משהו, אני לא פחדתי עליי, אני פחדתי על אחי הנכה שגר בית צמוד אליי שהבאתי אותו לגור לידי עם מטפל אבל בכל אופן, לא משנה מה אגיד, זה מגיע לי. באמת כל מה שהיה מגיע לי כי הלכתי כעיוורת אחרי בן אדם שלא באמת הכרתי, על מה ולמה? זה מגיע לי וטהוניה מגיע לה אלפי סליחות, ואני כל יום אבקש ממנה סליחות ואבקש ממנה כל החיים ואני מקווה באמת שיום אחד היא תסלח לי".

לסיום פנתה לנשים על מנת להזהיר מפני מקרים דומים: "נשים יקרות, אני מקבלת את כל התגובות שלכן ובאמת זה מגיע לי. פשוט תיזהרו. קודם כל לא להכניס בן אדם הביתה כל כך מהר. כי ברגע שהכנסתי אותו, לא יכולתי להוציא אותו. כי מבחינת חוק המשטרה אמרו לי את זה שאחרי 60 יום שהוא אצלי בבית, שאני גרה בו כבר שנתיים וחצי, אי אפשר להוציא אותו – הוא דייר מוגן. תבינו שלא יכולתי לצאת מזה לא משנה איך, הייתי עמוק עמוק בבוץ והייתי לבד. כי המשפחה שלי עד היום לא מדברת איתי והם צודקים ואתם צודקים. אני באמת מתחרטת על זה, אני בוכה כל יום עד כמה מטומטמת הייתי. למה זה מגיע לי ? כי כל הזמן אני עושה דברים טובים, מטפלת באנשים ותורמת, אז אני לא מבינה למה זה מגיע לי. אבל זה אחלה שיעור לחיים ואני מקווה שגם אתם תלמדו מזה, אני מקבלת את כל התגובות שלכם לטוב ולרע. וזהו אני באמת מאחל לי ולטהוניה לעבור את התקופה הזאת, הוא לא מפסיק להטריד אותנו. הלוואי וסוף סוף יהיה פה צדק במדינת ישראל".

באתר mako סלבס פורסמו סרטונים מכותלי בית המשפט רגע אחרי שניסה לכאורה בן משה לתקוף את סאלם. בסרטון נראה בן משה כשהוא על הרצפה בשעה ששני מאבטחים תופסים אותו ומונעים ממנו לזוז. באתר פורסם כי בשיחה עם סאלם היא תיארה את שאירע: "הוא יצא מהאולם וחיפש אותי במסדרון. ביקשתי מהמאבטח שלא יזוז ממני כי ראיתי אותו משתולל שם בפנים. הוא איים על עורכת הדין של טהוניה ברצח. לצערי, לשבריר שניה הוסחה דעתו של המאבטח, ויניב פשוט רץ אליי והושיט את הידיים שלו כדי לחנוק אותי, תוך שהוא אומר ׳אני ארצח אותך׳".

סאלם טענה כי באותו הרגע הוא שפך עליה מיץ שאחז בידו, והמאבטחים הסתערו עליו. בעקבות זאת בן משה נלקח לתחנת המשטרה והוגשה נגדו תלונה.

צילום: מתוך האינסטגרם של טהוניה רובל

יניב בן משה וטהוניה רובל נישאו בינואר 2020 לאחר שלושה חודשי היכרות. הם הביאו לעולם יחד את בתם המשותפת וחודשים ספורים לאחר מכן (באוקטובר) פרסמה טהוניה כי החליטה להתגרש ממנו בשל "זוגיות אלימה" כפי שטענה שחוותה מצידו של בן משה. זמן לא רב לאחר מכן החלה דולב סאלם את הזוגיות עם בן משה, כאשר בתחילת הקשר היא הגנה עליו ותקפה את טהוניה על הפרסומים נגדו ובהמשך טהוניה אף הגישה נגדה תביעת לשון הרע. לפני שלושה חודשים (בפברואר) נפרדה סאלם מבן משה.

פנינו למשרד עו"ד שי רובין, המייצגים את יניב בן משה לתגובה אך זו טרם התקבלה. לכשתתקבל נפרסמה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח