חדשות הארץמבזקים

הבן של לוחם ימ"מ שנהרג בג'נין לנתניהו: "תחזור כדי שלא יהיו יותר נרצחים"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) לניחום אבלים ביישוב קידה בבנימין את משפחתו של לוחם ימ"מ נעם רז ז"ל שנהרג בפעולה בג'נין ביום שישי החולף.

בארי, בנו רז ז"ל, אמר לנתניהו: "תחזור, שלא יהיו יותר נרצחים בפיגועים, למען ביטחון המדינה".

מוקדם יותר, התקבל ראש הממשלה נפתלי בנט תחת ביקורת קשה של המשפחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנו של רז, בארי, תקף את בנט: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו."

האלמנה, אפרת, אמרה: "הערבים מרימים ראש, הם מרשים לעצמם".

בנט השיב: "אנחנו פועלים, כוחות הביטחון…"

האלמנה: "עזוב את כוחות הביטחון, הם עושים את שלהם ועשו גם לפניך. מה אתה עושה?. יש לך עוד זמן לשנות. כל יום שאתה בכסא הזה אתה יכול לשנות. כשאתה לא נאמן למהות שלשמה נבחרת אתה לא תהיה כאן. תהיה נאמן לאמת, תסתכל לעצמך בעיניים".

ראש הממשלה בנט הגיב לביקורת הקשה בטוויטר: "משפחתו של לוחם הימ״מ רנ״ג נעם רז ז״ל היא משפחה חלוצית שחיה חיי מסירות וציונות בישוב קידה. הם איבדו את נעם שהיה דמות נדירה עם ענווה ועוז. באתי להיות איתם. זכותם המלאה של בני משפחתו של גיבור ישראל להשמיע בפניי כל דבר אשר על לבם, ותפקידי לשמוע ולהקשיב. יהי זכרו של נעם רז ז״ל ברוך ונצור בלבנו לעד."

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) כתב בחשבון הטוויטר: "הדברים הקשים שנאמרו לבנט ע״י משפחת הלוחם מבטאים את התחושה הקשה שיש בעם ישראל. ככל שבנט יצא יותר לרחובות הוא יבין שהעם מאס בו לחלוטין".

מייסד "לובי 99" ומנכ"ל "דרכנו", יאיא פינק הגן על רה"מ: "הבן של נועם רז השמיע את דברי הבלע נגד ראש הממשלה גם בהלוויה. בכל זאת נפתלי בנט בחר להגיע לשם לניחום אבלים. לא דבר מובן מאליו, בעידן שפוליטיקאים יעשו כמעט הכל להימנע מכותרות נגדם. זאת היהדות שלי".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לדבריו של פינק: "משפחה שכולה תגיד מה שהיא רוצה, איפה שהיא רוצה, וכמה שהיא רוצה. להגיד על דברי ילד יתום שזועק מדם ליבו "דברי בלע"? תתבייש. זו לא היהדות שלי".

בשבת זו הלב של כולנו עם אפרת, אישתו של נועם רז ז"ל...
רס"ב נעם רז ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
Back to top button