מבזקיםמשפטי/פלילי

3 וחצי שנות מאסר לסוחר משכם שהבריח סחורות לארגון הטרור חמאס

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום (שלישי) עונש של 3.5 שנות מאסר בפועל על סוחר משכם, שהבריח דרך מעבר כרם שלום לעזה סחורות אסורות עבור פעילי חמאס.

הנאשם ענאן אבו דהיר, בעל חברת "מילניום טכנולוג'י" למסחר מוצרי אלקטרוניקה, הודה בכך, שקשר קשר עם פעילי חמאס ובמספר הזדמנויות שונות, הבריח לעזה, תמורת תשלום, רחפנים וציוד נלווה כגון סוללות, כונני מחשב ואמצעי תקשורת. בכתב האישום צוין, כי הנאשם העביר את הסחורות האסורות, "למרות שידע, כי חמאס וארגוני טרור אחרים משתמשים ברחפנים לצורך צילום של תנועת צה"ל בגבול".

הנאשם הורשע במסגרת ההסדר בשלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של איסור פעולה ברכוש אסור לפי חוק המאבק בטרור, עבירות לפי חוק הפיקוח על ייצוא בטחוני, ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד אנה שנייד סברדלוב מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) טענה בשלב הטיעונים לעונש, כי "מדובר במעשים חמורים שחותרים תחת ביטחונה של מדינת ישראל ופוגעים בריבונותיה של המדינה…מעשיו של הנאשם היה בהם כדי לסייע לפעילות של ארגון טרור".

בית המשפט השלום בב"ש (כב' השו' ר' סולקין) קיבל את ההסדר והשית על הנאשם עונש של 42 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס בסך של 200,000 ₪, אשר כבר הופקד כתנאי להסדר לקופת המדינה לפני גזר הדין. כמו כן, חולטה לטובת המדינה המכולה שנתפסה עם הציוד שהיה מוכן להברחה.

צילום: דוברות שב"ס
Back to top button