מבזקיםפוליטי / מדיני

חולצת הנשק הגיעה לכנסת: "בזמן האחרון יש "אופנת טרור"

יו"ר ישראל שלי שרה העצני כהן הציגה היום (שני) חולצה עם הדפס של נשק בכנס היסוד של הקמת שדולת "ניצחון לישראל" שמתקיים כעת בכנסת – "צריך שמי שילבשו חולצות כאלה ישלמו מחיר אישי."

"לפני שנה בדיוק היינו במבצע שומר החומות. תנועת ישראל שלי בלוד שינה את חיי וחיי התנועה שהבינה שמפת החולשות והחוזקות השתנתה. תחושת הביטחון שנובעת מבריונות, קללות בלב ערי ישראל הפכה להיות דבר שבשגרה, זה פשוט דבר בלתי נסבל. זה הפך לדבר שבשגרה בטיולים בנגב ובגליל, בזמן האחרון" אמרה העצני כהן.

בהמשך הוסיפה כי "בזמן האחרון יש "אופנת טרור". יכול להיות שזה התחיל בחוק אבל זה הפך סמל להרמת ראש של הפלסטינים. יש פה ציבור בריא, תוסס שרוצה פעולות לא מגמגמות לכן יצאנו בקמפיין נגד החולצות ואני רוצה שאותם אלה שלובשים חולצות ידעו שישלמו מחיר אישי על הרמת הראש האלימה הזו. קיבלנו מאות דיווחים ואנו רואים תוצאות בשטח. יאיר שיושב פה ניסה לעבור את הגדר והמקום, יאיר חבר כיתת הכוננות אבל יאיר צריך גב ממסדי, הם צריכים כיתות כוננות וגב ממסדי לעשות את הפעולות הללו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לקראת סיום אמרה "בפרספקטיבה של שנה אחורה המסקנות המתבקשות הן שלא צריך לחזק רק את המשילות אלא גם את האזרחים הפעילים ולתת להם כלים – רישיונות נשק, לעודד כיתות כוננות בתוך הקו הירוק ומחוצה לו ולאמן אותם. צריך להבין שיש עם חזק ובריא יחד עם הממשלה והממסד".

היום הושקה ביוזמת "פרויקט הניצחון הישראלי" השדולה לחיזוק תודעת הניצחון הישראלי. בראש השדולה יעמדו ח"כ צבי האוזר (תקווה חדשה), ח"כ יובל שטייניץ (הליכוד), ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו).

אירוע ההשקה התקיים באולם ירושלים בכנסת, בהשתתפות שרים, חברי כנסת, חברי קונגרס ארה"ב, מנכ״ל פורום המזרח התיכון המוביל את פרויקט הניצחון הישראלי גרג רומן.

צילום: מיכאל כץ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח