חדשות הארץמבזקים

במד"א ספדו ללוחם הימ"מ: "כשנעם היה איתנו במשמרת באמבולנס ידענו שיש על מי לסמוך"

מגן דוד אדום מרכין ראש עם מותו של נעם רז ז"ל שנפל בקרב עם מחבלים בפעילות מבצעית בכפר בורקין שבגזרת ג'נין כלוחם בימ"מ. נעם ז"ל תושב קידה, התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ובשנת 2006 כחלק משירותו עבר בהצלחה קורס פרמדיקים במגן דוד אדום ומאז שימש כפראמדיק ביחידה והתנדב בניידות טיפול נמרץ של מד"א במרחב ירושלים. נעם ז"ל, בן 47 בנופלו, הובא למנוחת עולמים הבוקר (א') בבית העלמין בהר הרצל והותיר אחריו אישה ושישה ילדים.

רס"ב נעם רז ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

פאראמדיק מד"א רונן שונם הלוי, גיסו של נעם רז ז"ל, ספד לו: "איבדנו בן משפחה יקר ואהוב, אב למופת ואדם שכולו טוב לב, עזרה לזולת ונתינה. שנינו פרמדיקים במד"א ובמהלך השנים הוא סייע לי רבות, מקצועית ואישית. עבורו הצלת חיים הייתה מטרה ומשימה מדי יום בשגרה".

חבריו בתחנת מד"א בירושלים קיבלו את הבשורה הקשה ביום שישי בצהרים. ראם נעימי, הפרמדיק המפקח של מד"א במרחב ירושלים סיפר: "נעם היה שקט ומקצועי עם חיוך תמידי שלא קיבל על עצמו פחות ממצוינות. הוא לא היה רק מלח הארץ, אלא גם מלך הארץ. הוא תמיד חיפש איך לעזור ולהציל חיים ורבים חייבים לו את חייהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פאראמדיק מד"א עקיבא פולק וחובש בכיר במד"א דני רוטנברג שעבדו עם נעם ז"ל במשמרתו האחרונה בניידת טיפול נמרץ במד"א בערב יום הזיכרון סיפרו: "נעם ז"ל היה אדם ערכי, עדין ומקצועי באופן חסר תקדים. תמיד. הייתה לו יראת כבוד והערכה עצומה להצלת חיים והוא חיפש להתנדב ולעזור בכל דרך שרק ניתן. הוא תמיד חיפש את המתכון המושלם לשילוב כל אהבותיו בחיים – המשפחה, הימ"מ ומגן דוד אדום. כשנעם היה איתנו במשמרת באמבולנס ידענו שיש על מי לסמוך. איבדנו אדם יקר ואיש צוות יוצא דופן".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מדינת ישראל איבדה את אחד מטובי בניה אשר נפל בקרב עם מחבלים בבכפר בורקין בגזרת ג'נין. לצד פעילותו יוצאת הדופן בימ"מ, נעם ז"ל הקפיד לשמור על כשירותו כפאראמדיק ולבצע משמרות רבות במגן דוד אדום ולתרום בכל דרך שרק ניתן. כל מי שהכיר אותו מספר עליו שהיה אדם מיוחד, צנוע, איש משפחה ואב למופת עם המון רצון לתרום למען האחר. אנו מרכינים ראש ושולחים תנחומים למשפחה".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח