מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא הרצוג ימריא לאיחוד האמירויות: "חברות נמדדת גם ברגעים של כאב"

נשיא המדינה יצחק הרצוג, ימריא בעוד זמן קצר (ראשון) לאיחוד האמירויות, להביע תנחומים בפני נשיא האמירויות הנכנס, שייח' מוחמד בן זאיד, משפחתו והעם האמירותי, על מות נשיא איחוד האמירויות ושליט אבו דאבי, שייח׳ ח׳ליפה בן זאיד.

לטיסת הנשיא יצטרפו בשם הממשלה השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג' ושר התקשורת, יועז הנדל.

בביקורו, שיארך מספר שעות ולצד מנהיגים נוספים, יפגוש נשיא המדינה את נשיא האמירויות הנכנס, שייח' מוחמד בן זאיד, ויביע את תנחומיו בשם מדינת ישראל, על מות אחיו, שייח׳ ח׳ליפה בן זאיד, נשיא האמירויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טרם המראתו אמר הנשיא: ״אני יוצא לכמה שעות לאיחוד האמירויות הערביות כדי לנחם בשם מדינת ישראל את חברי, הנשיא הנכנס של האמירויות השיח׳ מוחמד בן זאיד, את משפחתו ואת העם האמירותי כולו – על מותו של שייח׳ ח׳ליפה בן זאיד, שהיה נשיא העם שנים רבות. במסגרת הביקור אברך כאמור את הנשיא הנכנס של האמירויות ושליט אבו דאבי, השיח' מוחמד בן זאיד ידידי, על מינויו. במציאות גלובלית של מלחמות, אינטרסים וסכסוכים – לחברות יש ערך גדול מאוד, והיא נמדדת גם, אולי במיוחד, ברגעים של צער וכאב. השותפות בין מדינותינו היא נכס עבורנו ועבור האיזור כולו, והיא נבנתה ונבנית על ידי מנהיגים אמיצים ופורצי דרך, שהשייח' המנוח היה אחד מהם. מותו של השייח' ח'ליפה הוא אבידה גדולה לעמו, ואני מאמין ומקווה שמורשתו – מורשת של שלום, מורשת של ידידות בין העמים באזור, מורשת של קידמה ושגשוג תביא לפריחה והמשך פיתוח קדמה ושלום במזרח התיכון.״

צילום: איתי בית און, סאונד: ניר שרף
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
Back to top button