מבזקיםצבא וביטחון

הותר לפרסום שמו של לוחם ימ"מ שנהרג בקרב עם חמושים בג'נין

לוחם ימ"מ רס"ב נעם רז ז"ל נהרג הבוקר (שישי) במהלך קרב עם מחבלים חמושים שביצעו ירי לעבר כוחותינו בפעילות מבצעית בכפר בורקין שבנפת ג'נין.

במהלך קרב היריות של לוחמי הימ"מ עם המחבלים החמושים, נפצע רס"ב נעם רז באורח קשה ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם ולאחר זמן קצר נקבע מותו.

רס"ב נעם רז ז"ל, בן 47, תושב היישוב קידה התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הותיר אחריו אישה ו-6 ילדים.

לוחם ימ"מ רס"ב נעם רז ז"ל

הלוחם נעם ז"ל השתתף במאות מבצעים לסיכול טרור, סיכן את עצמו והציל חיים. לוחם אמיץ, מקצועי וצנוע.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן ספד לו: "מדובר בלוחם ותיק ומנוסה מטובי בנינו, צנוע שבמהלך שירותו ביחידת הימ"מ השתתף באין ספור מבצעים ופעילויות מורכבות ורגישות שמטרתם סיכול הטרור. הלוחם הגיבור שנפל, חירף נפשו בפעילות מורכבת ורגישה שבמהלכה פתחו מחבלים שפלים באש כבדה לעבר לוחמינו. יחידת הימ"מ, לוחמיה וכוחות צה"ל הם חומת המגן של אזרחי מדינת ישראל במלחמה העיקשת נגד הטרור. אנחנו מחבקים ומשתתפים בצערה של משפחתו של הלוחם הגיבור שמסר נפשו למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל."

מהמועצה בנימין נמסר כי נעם היה ממקימי היישוב קידה ואחד המייסדים המובילים של היישוב מעלייתו לקרקע ועד היום. "נעם היה מעמודי התווך של היישוב. איש משפחה צנוע המחובר בכל נימי נפשו לאדמת ארץ ישראל. נטע מטע זיתים באזור והיה איש אהוב על כל סביבתו. הוא היה לוחם פעיל בימ"מ מזה 23 שנה. היישוב קידה ותושבי בנימין כולם משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעה קשה זו." נמסר בהודעת המועצה.

צוות היישוב, ראש המועצה ישראל גנץ וצוותים מקצועיים של המועצה יחד עם יחידת הימ"מ מלווים את המשפחה והיישוב.

הלוויה תתקיים ביום ראשון.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ ליד ביתו של לוחם הימ"מ נעם רז ביישוב קידה. צילום: מועצה אזורית בנימין
מפקד החטיבה המרחבית מנשה, אלוף-משנה אריק מויאל. צילום: דובר צה"ל
תיעוד פעילות הכוחות באזור ג'נין. צילום: דובר צה"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח