חדשות הארץמבזקים

השופט עוזי פוגלמן נצפה מנמנם בדיון לעיני בני המשפחה השכולה

האם המשנה לנשיאה השופט עוזי פוגלמן נרדם במהלך דברי בני משפחת הנרצח הרב אבישי יחזקאל? לטענת גורמים שהיו בדיון התשובה היא חיובית.

אתמול (חמישי) התקיים דיון בדרישת המדינה להרוס את בית המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בבני ברק לפני 40 יום בו נרצחו חמישה בני אדם. הדיון היה ארוך ולקח מספר שעות כאשר חלק מהדיון אף היה במעמד צד אחד כאשר הוצגו חוות דעת ביטחוניות של שירות הביטחון הכללי. בסוף הדיון ניתנו לבני המשפחה דקות ספורות לספר על בני יקיריהם שנרצחו.

בעוד הנשיאה אסתר חיות והשופט דוד מינץ היטו אוזנם ונראו קשובים לזעקת בני המשפחה דווקא המשנה לנשיאה השופט עוזי פוגלמן נצפה כשהוא מנמנם וסוגר עיניים. הדבר עורר זעם רב אצל בני המשפחה השכולה שזעמו על כך שהשופט אטום לכאבם בעוד הוא היטה אוזן קשבת שעות רבות לטענת עורכת הדין של משפחת המחבל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מהדיון בבית המשפט. צילום: באדיבות ארגון בצלמו / לע"מ
מהדיון בבית המשפט. צילום: באדיבות ארגון בצלמו / לע"מ
מהדיון בבית המשפט. צילום: באדיבות ארגון בצלמו / לע"מ

ממשפחות הנרצחים נמסר: "הגענו לבית המשפט לבקש צדק והרתעה. מצער ומקומם ששופט בוחר לא להקשיב לצד שלנו. אנחנו מקווים מאוד שהדבר לא רומז שהשופט כבר החליט טרם דברנו את החלטתו בעד משפחת המחבל."

שי גליק מנכ"ל בצלמו שהשתתף בדיון ומייצג את משפחות הנרצחים מסר: "מדובר בחרפה. במשך שעתיים השופט פוגלמן הקשיב לעורכת דין המייצגת את משפחת המחבל. השופט פוגלמן אף הקשה שוב ושוב על נציגת המדינה וניכר שצידד בעמדת המוקד להגנת הפרט המייצגים את משפחת המחבל. אולם להקשיב במשך שתי דקות לגיס הנרצח הוא לא יכול. ניתן לראות ששני שופטי ההרכב האחרים הקשיבו בקשב רב לדברי המשפחה השכולה שאיבדה את היקר לה."

עוד הוסיף מנכ"ל בצלמו כי "הדבר לא מפתיע שכן גם בפיגוע הירי בתל אביב בשרונה בו נרצחו ארבעה אנשים, צידד השופט פוגלמן במשפחת המחבל וסירב להרוס את כל הבית. בפסק דינו הוא כתב הרס הבית כולו אינו שומר על יחס ראוי וסביר מול מעשי המפגע לסבל שיגרם למשפחתו."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח