מבזקיםתאונות דרכים

בן 35 נפצע קשה כתוצאה מהתנגשות רכב בתחנת אוטובוס בצומת יואב

גבר כבן 35 נפצע לפני זמן קצר (שישי) כתוצאה מהתנגשות רכב בתחנת אוטובוס בה ככל הנראה עמד, בצומת יואב על כביש 35. חובשים ופראמדיקים של איחוד הצלה ומד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון, במצב קשה. בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

דור אטיה חובש איחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח הרכב התנגש בתחנת האוטובוס ובעקבות כך התחנה קרסה על עובר אורח שנפצע באורח קשה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה".

יוסי עמר חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראש ובגפיים. נהגת הרכב שהתנגשה בתחנת האוטובוס טופלה בזירה במצב קל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גלעד חג'בי סיפר: "כשהגענו למקום ראיתי את הרכב הפוך על צידו ותחנת אוטובוס מפורקת בשול הכביש. סיפרו לנו שהפצוע ישב בתחנה בזמן התאונה ונלכד מתחת לשברים. עוברי אורח חילצו אותו ממש ברגעים שהגעתי לזירה. הוא היה בהכרה וסבל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. נהגת הרכב שנפצעה באורח קל טופלה במקום ופונתה גם היא לבית החולים."

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button