מאמריםמבזקים

טור דעה | המדינה נמצאת בחלון הזדמנות היסטורי וחד פעמי

מאת: אהוד לשם

להיות או לא להיות – TO BE OR NOT TO BE

"ממשלת השינוי" מורכבת מ- 7 מפלגות כאשר לכול אחת אג'נדה שונה. אחר הבחירות הן התאחדו למטרה אחת – סילוק ראש ממשלה שנגדו הוגשו שלושה תיקי אישום ולאחר ששישה ראשי מוסד ושב"כ לשעבר טענו במופע תקשורתי כי ראש הממשלה לשעבר היווה לכאורה נזק בטחוני למדינת ישראל. ראש המוסד לשעבר שבתי שביט אמר על בוחרי ראש הממשלה לשעבר כי "הבוחרים של נתניהו חסרי דעת והבנה, הסף הנורמטיבי שלהם בגובה דשא" (מעריב 20.6.2019). עודד קוטלר בעל פרס ישראל השנה, התבטא כבר בשנת 2015 כנגד מצביעי הליכוד כשאמר: "מאחוריו צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב".

אכן סילוק ראש הממשלה לשעבר מניהול המדינה היא הצלה גדולה לציבור בישראל שנעשה ע"י ממשלת השינוי. מה הלאה!!!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון / לע"מ

כאשר תסתיים המלחמה באוקראינה, העולם "התפנה" לאזורנו ומדינת ישראל על כלל תושביה תונח על "שולחן הניתוחים" והתוצאות תהיינה רחוקות מהרצונות והשאיפות של שני הצדדים.

באין אופק מדיני, מדינת ישראל על תושביה היהודים והערבים כאחד נמצאים על סף איבוד שליטה עד כדי הגעה לתוהו ובהו.

הממשלה על כלל מרכיביה חייבת לעשות "חישוב מסלול מחדש" כאשר המטרה היא אחת – הישרדות מדינת ישראל ולא להשאיר את הבמה (מדינת ישראל) לראש האופוזיציה וכהרגלו בקודש, בוחש בקדרה של שטיקים וטריקים בכדי למצוא עריק אחד נוסף כך שיוכל לחזור לנהל/להרוס לכאורה את המדינה כפי שאמרה אשתו בעבר "אנחנו נסע לחו"ל ושהמדינה תישרף".

בנימין נתניהו. צילום: עומר מירון, לע"מ

חברי הכנסת מהמפלגות המרכיבות את ממשלת השינוי החושבים "שהספינה" (הממשלה) עומדת לטבוע מנסים בתירוצים שונים "להציג" לקהל בוחריהם שהם הכי "נאמנים" למגזר שבחר בהם. כמו כדוגמא ח"כ עידית סילמן יו"ר הקואליציה המתרצת רצונה לפירוק הקואליציה בהיעדר "זהות יהודית". לכאורה מתברר כי הייתה בפגישת בוקר מוקדמת עם ראש האופציה וקיבלה הבטחה לשריון. לשאלה "זהות יהודית" יכול לתת תשובה לכך ח"כ אריה דרעי שהותקף ע"י קבוצת יהודים חרדים (יש כול מיני כתות) בעת מתן הרצאה ביום העצמאות באחת השכונות בירושלים. למזלו הוא חולץ משם בשלום ע"י כוחות המשטרה.

לגבי "זהות יהודית" ההיסטוריה מלמדת אותנו כי על כך חרב בית המקדש הראשון והשני בגלל כסף, כוח וכבוד. הליך שמתרחש עד עצם היום הזה.

הדרך להצלת המדינה ולא כיסאות חברי כנסת הזויים המונחים ע"י רבנים ומשיחי שקר היא אחת – תיפגשנה כל המפלגות המרכיבות את הקואליציה ויחד יקבלו החלטה לטובת המדינה, להקמת שתי מדינות לשני עמים עם גבולות ביטחון מוסכמים על שני הצדדים.

המדינה נמצאת בחלון הזדמנות היסטורי וחד פעמי שלא יחזור על עצמו. אחרי הפגישה תצהירו קֳבַל עַם וְעֵדָה כי הנכם רוצים לחיות בשלום עם מדינה פלסטינאית תוך קביעת גבולות מוסכמים. "ממשלת השינוי" בהחלטה זו תביא מזור על כולנו ובכך תהפוך "לממשלת התקווה" ובצידה תקבל להערכתי ובצדק את פרס הנובל לשלום שכמוהו עוד לא היה בהיסטוריה האנושית עלי אדמות. בכך גם תוכיחו לעולם כולו שהנכם מנהיגים אמתיים שהצלחתם בכוחות עצמאיים לפתור סכסוך רווי מלחמות ודם בין שני עמים.

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

בימים האחרונים ניתן לראות שלא תמיד יהיה ניתן לסמוך על ארה"ב כאשר לאחרונה מתכנן נשיא ארה"ב להגיע לביקור בירושלים המזרחית ללא נוכחות ישראלית. זה איתות בפרוז'קטור אדום לוהט לממשלת ישראל. כעת יש לחשב מסלול חדש "הישרדות המדינה", ולא כפי שחלק מהפוליטיקאים לכאורה מחשב את המסלול האישי לדאגתם האישית. כפי שקרה ליהודים מלפני 2,000 שנה ממלכת יהודה מול ממלכת ישראל שנלחמו על כסף, כוח וכבוד וכך נמשכת השרשרת.

יש לי חלום – HAVE A DREAM

שממשלת השינוי תתברך ב: חזון, אומץ, נחישות, מנהיגות ורצון להביא את האזור לרגיעה לשלום ושגשוג ותתחיל לנווט את המדינה על פי מפת השלום ולא מפת המלחמה ובכך תיהפך לממשלת התקווה לכלל תושבי המדינה.

באם לפני 2,000 שנה חווינו את "מצעד האיוולת היהודי – איך הפקירו אבות היהודים את עתיד עמם" (אמוץ עשהאל 2019), במידה ולא ילכו בדרך זו נכדנו יקראו בספר דברי הימים ג' על "מצעד האיוולת היהודי – איך ממשלת השינוי המשיכה לנווט את מפת המלחמה ולא מפת השלום".

Back to top button