מבזקיםפוליטי / מדיני

סמוטריץ' לאחר התפיסה: להחמיר תנאי הכליאה של מחבלים בבתי הכלא

בסיעת הציונות הדתית הגיבו לפני זמן קצר (ראשון) ללכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד. חה"כ סמוטריץ' אמר כי יש להחמיר את תנאי הכליאה של מחבלים בכלא והפציר בקואליציה לתמוך בהצעת החוק של חברת הכנסת אורית סטרוק.

חה"כ אורית סטרוק: "אז ידנו הארוכה השיגה את המחבלים! ועכשיו ידנו הארוכה תשלח אותם לכלא הישראלי בתנאים מפנקים… לא עוד! אני קוראת לחברי ועדת השרים לחקיקה לאשר היום את הצעת החוק שלי: חוק איסור פינוק מחבלים. הקץ לזכויות-יתר וטובות-הנאה. הקץ לחאפלות. הקץ לרוצחים בתפקידי "דוברים" עם פריבילגיות."

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "מברך את כוחות הביטחון על לכידת המחבלים. עם זאת, חשוב להבין שכדי לנצח את הטרור צריך לפעול בנחישות ובעוצמה. ממשלה התלויה בחסדי מנסור עבאס ווואליד טאהא אינה יכולה להילחם בטרור ולכן עליה לפנות מקומה מיד לממשלה יהודית-לאומית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה ללכידתם של המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד: ״ברכות לכוחות הביטחון על לכידתם של המחבלים שביצעו את הפיגוע הנורא באלעד. תפיסתם בחיים מחדדת שוב את הצורך בסל הרתעה הכולל החמרת תנאי כליאה, הרס מיידי ואמיתי של בתים וגירוש משפחות. כצעד ראשון נדרשת הקואליציה לתמוך בהצעת החוק של חברתי אורית סטרוק שעולה היום לוועדת שרים לחקיקה ומבקשת לעגן בחוק את מסקנות וועדת ארדן להחמרת תנאי הכליאה של מחבלים בבתי הכלא בישראל״.

צילום: אתר הכנסת
Back to top button