מבזקיםרצועת עזה

דובר חמאס: "חיסול סינוואר יביא לרעידת אדמה ולתגובה חסרת תקדים"

אבו עוביידה, דובר ארגון הטרור חמאס פרסם הערב (שבת) הצהרה לתקשורת ובה התייחס לאיומים בישראל לחסל את מנהיג הארגון יחיא סינוואר.

בהצהרתו אמר כי "לאור איומי האויב הפחדן.. אנו מזהירים את האויב והנהגתו הכושלת כי פגיעה במנהיג האח מוג'אהיד המפקד יחיא אל-סינואר או מי ממנהיגי ההתנגדות תביא לרעידת אדמה באזור ולתגובה חסרת תקדים ומשמעותית יותר ממבצע "חרב ירושלים" (שומר החומות) מי שיקבל את ההחלטה הזו יכתוב פרק ​​קטסטרופלי בהיסטוריה של הישות הציונית ויבצע איוולת שעליה ישלם ביוקר בדם ובחורבן."

נדגיש כי דבריו של אבו עוביידה מצטרפים לרשימה ארוכה של בכירים בארגון הטרור חמאס וארגוני טרור נוספים ברצועה שאמרו דברים דומים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוקדם יותר הודיע ארגון חמאס למתווכים במצרים כי “החזרת מדיניות החיסולים פירושה החזרת פיגועי ההתאבדות בתוך הערים הכבושות. ההתנגדות תשרוף את ערי המרכז ותבצע ירי טילים מאסיבי לעבר תל אביב וגוש דן אם האויב יממש את איומיו”.

אבו עוביידה, דובר ארגון הטרור חמאס

יש לציין כי הדרישה שנשמעת ביממה האחרונה מממשלת ישראל לחזור למדיניות הסיכולים הממוקדים ברצועת עזה, כשהמטרה הראשונה היא מנהיג חמאס יחיא סינוואר, באה לאחר הפיגוע המזעזע שאירע ביום חמישי האחרון בו נרצחו אורן בן יפתח (35), בועז גול (49) ויונתן חבקוק (44). ארבעה נוספים נפצעו – שלושה מהם באורח קשה ואחד קל.

נדגיש כי המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני, אסעד אל-ריפאעי (19) וסובחי אבו שקיר (20) נמלטו מזירת הפיגוע לאחר המעשה ומאז המשטרה, שב"כ, צה"ל וכוחות מיוחדים נוספים מנהלים אחריהם מצוד נרחב כשההערכה היא שהם עדיין נמצאים בשטח ישראל.

הסריקות מתפרסות על אזורים נרחבים והמשטרה פרסמה הערב כי מסוקי המשטרה ורחפנים מבצעיים נוספים, סורקים ומשדרים בזמן אמת מהשטח אל החפ"ק המבצעי המשולב של מחוז מרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות בהתאם. בשל כך המשטרה ביקשה מהציבור להימנע מתנועה רגלית ומפגשים בטבע באותם האזורים, שאף נסגרו לתנועת כלי רכב.

כמו כן, פרסמה המשטרה תמונה עדכנית של שני המחבלים בתקווה שאם מישהו יזהה אותם הוא ידווח על כך למוקד 100 של המשטרה.

תמונה עדכנית של המחבלים שנמלטו
Back to top button