מבזקיםרצועת עזה

חמאס מברך על הפיגוע, ח"כ בן גביר פרסם את תמונת סינואר עם כוונת חיסול

דובר חמאס בעזה, פאוזי ברהום אמר הערב (חמישי) בתגובה לפיגוע הרצחני באלעד כי "המבצע ההרואי באלעד הוא תגובה טבעית לפשעי הכיבוש נגד המקומות הקדושים. העם הפלסטיני שלנו לא יכול לוותר על זכותו להגן על המקומות הקדושים.

עוד הוסיף ברהום כי "ההתנגדות מאשרת כי עמנו הפלסטיני ממשיך להתנגד לכיבוש ולממש את זכותו הטבעית להתמודד עם פשעי כוחות הכיבוש נגד מסגד אל-אקצא. העם שלנו לא יכול לשתוק באמת על מה שקורה נגד המתפללים המוסלמים במסגד אל-אקצא."

הוא הדגיש כי "בעניין זה העם הפלסטיני מאוחד ומגן על מסגד אל-אקצא מכל המקומות. כל מה שקורה בירושלים ובמסגד אל-אקצא הוא קו אדום, והכיבוש צריך לצפות להמשך הפעולות ההרואיות האלה. מיקום המבצע באלעד מאשר כי יד ההתנגדות חזקה ויכולה לפגוע בכיבוש בכל מקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס אמר בתגובה לפיגוע: "העם שלנו לא שתק ולא ישתוק כל עוד נמשכת הפגיעה במקומותינו הקדושים וברגשי האומה הערבית והאסלאמית. איומי האויב לרצוח מנהיגים לא ירתיעו אותנו מלהגן על אדמתנו, על קדושתנו, על זכותנו לחזור ולשחרר את האסירים שלנו. אנשינו ימשיכו עם ההתנגדות עד שנשיג את מלוא מטרותינו בזכות אללה".

להודעת דובר חמאס הצטרפו ארגוני טרור נוספים ברצועת עזה.

בתנועת הג'יהאד האסלאמי אמרו כי "חילול האויב וכנופיות המתנחלים שלו במסגד אל-אקצא חצה את הקווים האדומים, ואנשינו ימשיכו להגיב לתוקפנות זו. אנו מברכים על המבצע ההרואי באזור "אל-עד", שמגיע כניצחון למסגד אל-אקצא".

מוועדות ההתנגדות נמסר: "אנו מברכים על המבצע ההרואי החדש באלעד הגזול, שהוקם על אדמת כפר קאסם ליד תל אביב, המוכיח שוב את שבריריותו וחולשתו של האויב הציוני."

החזית העממית בעזה מסרה בהצהרה לתקשורת: "מבצע הקומנדו באלעד הוא ביטוי עז לתגובת עמנו ולהתנגדותו לפיגוע והפלישה לאל-אקצא ולניסיונות ייהוד ירושלים."

בתנועת חמאס ציינו כי "הכיבוש הציוני משלם את המחיר על פשעיו ומדיניותו הגזענית נגד עמנו. בני עמנו ימשיכו במאבק ובהגנה על מסגד אל-אקצא בכל האמצעים והכלים, והתקיפות יגיעו לציונים ולעדרי המתנחלים בכל אשר ילכו ויתיישבו. שוב מבצע הרואי ואיכותי המהווה פגיעה קשה בכיבוש ובמערכת הביטחון שלו, במסגרת תגובה לפשעי הכיבוש ופלישות מתנחליו למסגד אל-אקצא."

נזכיר כי לפני שבוע קרא מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר לערבים מהגדה ומערי ישראל לצאת ולבצע פיגועים, באמצעות כלי נשק, סכין קצבים או כל אמצעי אחר.

ח"כ בן גביר אמר בתגובה לסרטון ההסתה של יחיא סינואר כי "‏במדינה מתוקנת, מטס חיל האוויר היה מוריד עכשיו טילים על ביתו של יחיא סינואר שקרא לבצע פיגועים עם נשק וגרזנים ומחסל אותו. ככה גודעים טרור".

בן גביר העלה את תמונתו של סינואר עם כוונת חיסול.

Back to top button