חדשות הארץמבזקים

ראש העיר ירושלים בעצרת הזיכרון: "ישנם בני עוולה המנסים לזרוע הרס וּמוות"

במהלך נאומו בעצרת הזיכרון הממלכתית בבית "יד לבנים" בירושלים, פנה היום (שלישי) ראש העיר ירושלים, משה ליאון, למשפחות השכולות.

מדברי ליאון: "האסון הנורא שנפל על משפחתכם, הוא אסונה של מדינת ישראל. הכאב שלכם אינו יתום: עם ישראל כולו מרכין ראש, עומד דומיה וזוכר, זוכר את יקיריכם ויקירותיכם, בלב מלא צער אך גם בהכרת תודה והערכה אמיתית על אומץ ליבם… ירושלים, בירת ישראל, היא עיר המסמלת שורשים יהודיים, היסטוריה משמעותית וריבונות ישראלית. אנחנו בירושלים בונים עתיד של אחדות ואחווה בין מזרח וּמערב ושואפים להפיץ אור לעולם כולו. לצערנו, ישנם בני עוולה המנסים לזרוע הרס וּמוות. הטרור מבקש לפגוע בנו, ובמארג החיים המבורך שהקמנו בארצנו. אך נצח ישראל לא ישקר."

ראש העיר הוסיף "השומרים המופקדים על חומותייך ירושלים, דואגים יומם ולילה, לשלומך ולביטחונך. ביום הזיכרון הזה, ברצוני להביע את הערכתי העמוקה ללוחמים מכלל המגזרים, אשר שותפים להגנת המולדת ומהווים חלק אינטגרלי מהחברה הישראלית. הכבוד הגדול ביותר שאפשר להעניק לכל המתים הרבים, הוא לעמוד מולם ולומר, שנשתדל בכל יכולתנו לבנות מעל השורשים, שהם תקעו במו גופם באדמה הקשה: עץ יפה, בית נאה, חֶברה יפה ככל האפשר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ליאון "אזרחי ישראל, משפחת השכול, קשה כל כך לעמוד אל מול מֵתֵינוּ, אך זו היא גם חובתנו – לומר להם שאנחנו ממשיכים את דרכם,שאנחנו ממשיכים לבנות את ארצנו, את עתידנו ואת בירתנו הנצחית… כראש העיר ירושלים, בירת ישראל, ובשם תושביה, אני מבקש לשלוח לכם – חיבוק ונחמה, ולהביע את הערכתנו העמוקה מעומק ליבנו לאותם אלה שנפלו על קדושת הארץ. כולי תקווה שלא תדעו עוד צער, ושמדינת ישראל כולה, תדע רק ימים של שמחה ושלום."

צילום: מארק ישראל סלם /הג'רוזלם פוסט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח