מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בעל יחידות אירוח בבית שאן כלא ואנס תיירת

שוטרי מחוז צפון של המשטרה עצרו גבר אשר על פי החשד כלא תיירת ואנס אותה. בסיום חקירתו פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

ב- 15 באפריל התקבל דיווח במשטרה אודות תיירת מגרמניה שמתלוננת כי גבר כלא אותה ביחידת אירוח בבית שאן, אנס אותה ונעל אותה בפנים.

שוטרים שהוזעקו למקום פרצו את דלת היחידה והבחינו בתיירת שהייתה מפוחדת, ולאחר מכן החלו בסריקות לאיתורו של החשוד שהיה בבריחה. החשוד, בן 53 בעל יחידות האירוח מבית שאן, נעצר לאחר יומיים והובא לתחנת המשטרה לחקירתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת האירוע עלה כי החשוד פגש במתלוננת תיירת מגרמניה לאחר שחיפשה מקום ללון בו טרם עזיבתה לירדן. ביחידת הארוח שבבעלותו של החשוד הציע לה לשתות אלכוהול ובשלב מסויים הוריד את בגדיה שלא בהסכמה ואנס אותה באכזריות.

בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה.

בתום חקירה מאומצת של שוטרי מחוז צפון ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לפרקליטות מחוז צפון, הגישה הפרקליטות כנגדו, כאמור, כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של אונס וכליאת שווא.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור עברייני מין ואלימות אשר מבצעים את מעשיהם תוך אכזריות ותדאג למצות עימם את הדין במלוא החומרה."

קרדיט: pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח