חדשות הארץמבזקים

מתנדבים הוזעקו לחוף פלמחים – וגילו שהנער ש"טבע" ישן בישיבה

מתנדבים מיחידת הצוללים של זק״א יחד עם חובשי איחוד הצלה ומתנדבים נוספים הוזעקו אמש (ראשון) לחוף פלמחים לסייע בחיפושים בעקבות דיווח על בגדי נער צעיר ומכשיר טלפון שאותרו סמוך לקו המים. לפנות בוקר לאחר סריקות ממושכות אותר הנער כשהוא ישן במיטה בישיבה.

חיים אוטמזגין מפקד יחידות המיוחדות בזק״א: ״במהלך הלילה התקבלה קריאה במוקד זק"א על קבוצת נערים ששהו בחוף פלמחים וקבעו להיפגש ברכבים בשעה מוסכמת, כלל החברים הגיעו לנקודת המפגש ואחד לא הגיע ועלה חשש לחיו, בחיפושים שנערכו על החוף נמצאו בגדיו ומכשיר נייד שהיה ברשותו ויחידת הצוללים של זק"א הוקפצה לסייע בחיפושים, לאחר תשאול שוהים בחוף ובשל מצב הים הסוער הוחלט להתמקד בסריקות חוף ובשעה 04:00 לפנות בוקר אותר הנער כשהוא בריא ושלם כשהוא ישן במיטתו בישיבה.״

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות באיחוד הצלה מסר: "במסגרת שיתוף הפעולה עם משטרת יבנה אנו זמינים להצלת חיים גם בנושא נעדרים. אני מודה למתנדבים שעל אף השעה המאוחרת עזבו את מיטתם ומשפחתם ויצאו לחיפוש אחר הנעדר. כאמור אנו שמחים כי הנעדר נמצא בריא ושלם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבירן ששון חובש ורכז נעדרים באיחוד הצלה רחובות: "במהלך החיפושים הלילה הפעלנו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים תוך תיאום עם הגורמים הביטחוניים הרלוונטיים באזור."

אילוסטרציה: דוברות זק״א
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח