מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: אוטובוסים נחסמו ע"י רכב פרטי בירושלים – ופורעים יידו עליהם אבנים

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימה את חקירתם של חמשה מהחשודים ביידוי אבנים לעבר אוטובוסים במהלך חול המועד. בימים האחרונים הוגשה נגדם הצהרת תובע ע״י הפרקליטות, שצפויה להגיש נגדם מחר (שני) כתבי אישום.

ב- 17 באפריל בשעות הבוקר, החלה התגודדות של מספר מפרי סדר סמוך לשער האשפות שבמזרח ירושלים תוך שהם חמושים באבנים בכוונה לפגוע בכלי רכב חולפים.

על פי החשד, במקום המתין רכב פרטי שפעל בתיאום עם אותם חשודים ביידוי האבנים ובשלב מסוים נעצר הרכב על נתיב הנסיעה באמצע הציר, זאת במטרה ליצור האטה במהירות נסיעתם של האוטובוסים ובכך לאפשר לפורעים החשודים את יידוי האבנים לעברם.
כמו כן עפ״י החשד גם אותם החשודים ברכב נטלו חלק ביידוי האבנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשיהם של החשודים שנמלטו מהמקום, נגרם נזק רב למספר אוטובוסים ואף נפצעו מספר מיושביו באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי.

בעקבות המקרה, החלו כוחות משטרה של מחוז ירושלים וכוחות מג״ב בפעילות לאיתורם של המעורבים. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים והנחה להשקיע את כל המשאבים הנדרשים, במטרה לעצור את החשודים ולהביאם לדין.

בסיוע מרכז השליטה של מחוז ירושלים שהכווין את הכוחות לעבר החשודים, נעצרו בתוך זמן קצר ע״י המשטרה שלושה חשודים, 2 תושבי כפר עקב ושוהה בלתי חוקי תושב קלקיליה, שהועברו לחקירה בימ"ר ירושלים. בהמשך אותר כלי הרכב שסייע בידם במקום האירוע ונעצרו שני החשודים נוספים, בני משפחה תושבי ואדי ג'וז, שהועברו אף הם לחקירה.

מעצרם של חמשת החשודים הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה וביום חמישי האחרון הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת הגדת כתב אישום ע״י הפרקליטות.

ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ממשיכים בימים אלו בחקירת המקרה במטרה לאתר מעורבים נוספים בהפרת הסדר האלימה ולמצות עמם את הדין.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצר ומיצוי הדין עם פורעי חוק, מפרי סדר ומיידי אבנים שינסו לפגוע בשלומו ובטחונו של הציבור."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח