מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט על דברי סינוואר: "זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו – אומר הכל"

ראש הממשלה נפתלי בנט נשא לפני זמן קצר (ראשון) דברים בפתח ישיבת הממשלה. בנט פתח בהספד על ח"כ לשעבר אילן גילאון, שהלך היום לעולמו בגיל 65: "פתחנו את הבוקר עם בשורה עצובה. חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון, מחברי הכנסת החרוצים שידעה הכנסת ואיש ישר עם לב ענק, הלך לעולמו בטרם עת. אילן היה עובד קשה מסביב לשעון כדי לפתור בעיות פרטניות של אזרחים שפנו ללשכתו. לא רק מדיניות גדולה אלא גם להסתכל לבנאדם בעיניים. הוא היה חרוץ ומסור – משרת ציבור אמיתי. בשם ממשלת ישראל, אני מבקש לשלוח מכאן תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

בנט אמר על הנרצח בפיגוע באריאל: "במהלך השבת נרצח באריאל המאבטח ויאצ'סלב גולב ז"ל בן ה-23. הוא נרצח בזמן שהגן בגופו על ארוסתו שאיבטחה איתו את המחסום של היישוב, והציל את חייה. הזוג המקסים הזה רק החל את חייו יחד. הלב נשבר. כוחות הביטחון כבר הגיעו אתמול לשני המחבלים, כפי שהם ישימו את ידם על כל מחבל. נזכור את ויאצ'סלב, יחד עם כל גיבורינו. גל הטרור הזה מחייב את מערכת הביטחון כולה להימתח עד הקצה. אני מבקש בשם כולנו, כל שרי ממשלת ישראל, להודות ולגבות שוב את צה"ל, השב"כ והמשטרה, ואת העומדים בראש הארגונים. מדובר באנשים שכבר שבועות ארוכים כמעט לא רואים בית. בקו התפר, בירושלים, בג׳נין, בצפון ובדרום. עלינו מוטלת המשימה לנצח גם את הגל הזה, עלינו ממשלת ישראל ואזרחי ישראל החובה להכיר לכם תודה, לגבות אתכם ולתת לכם את כל התמיכה והכלים להצליח."

רה"מ אמר על מפקד הימ"מ, שהועלה בדרגה: "אני מבקש בהזדמנות זאת לברך את מפקד הימ"מ, ניצב-משנה ח', שהועלה הבוקר לדרגת תת-ניצב וגם ידליק השנה משואה ביום העצמאות. לפני כחצי שנה קיבלתי את ההחלטה להכריז על הימ"מ כיחידה הלאומית של ישראל למלחמה בטרור. ממשלת ישראל הגדילה את התקציב של היחידה הנפלאה הזאת והם מתרחבים ומתחזקים. סוף סוף הם מקבלים את המקום הראוי להם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רה"מ בנט התייחס לדברי ראש חמאס סינוואר כי עבאס צריך לפרוש מהממשלה: "שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה. נראה לי שכבר ברור לגמרי בשלב הזה שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת, אולי הם מתגעגעים למזוודות הדולרים, ואולי פשוט לא אוהבים את האפשרות של עבודה משותפת של כולנו לטובת שיפור תנאי החיים של אזרחי ישראל הערבים. זו נקודה חשובה מאוד שבה יורדות המסכות וברור לכולם מי רוצה מה. זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו – אומר הכל. וגם בזה, אסור לתת לסינוואר לנצח".

I have a special message for the Iranian people on...
צילום: רועי אברהם/ לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח