מבזקיםפוליטי / מדיני

בציונות הדתית מגיבים לרה"מ: "נפתלי בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם"

בסיעת הציונות הדתית הגיבו לפני זמן קצר (שישי) לדבריו של ראש הממשלה, נפתלי בנט על חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. בדבריו אמר בנט שהם מנהלים "קמפיין פוליטי מסוכן" נגד השב"כ.

חה"כ בצלאל סמוטריץ': "1. נפתלי בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם. יו״ר הציונות הדתית מעולם לא התבטא כנגד ראש השב"כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו בטרור האיסלאמי. שלא כמו אצל בנט בעבר, שלא היסס לפני שהדליף מדיוני קבינט מצגות שלמות ותקף את מפקדי צה"ל ושירותי הביטחון על ימין ועל שמאל, כשלסמוטריץ' יש ביקורת על גורמי הביטחון היא נאמרת בדיונים ענייניים בחדרים הסגורים."

ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

"2. אכן, האחראי היחיד לאובדן המשילות בנגב, בערים המעורבות ולהנפת דגל פלסטין וחמאס בהר הבית הוא נפתלי בנט שמכר את מדינת ישראל למפלגת האחים המוסלמים בתמורה לתפקיד, לשכה וכיבודים. אותו בנט שמנע מצעד דגלים ברחובות ירושלים ומאפשר הערב לשיח המסית ותומך הטרור, ראאד סלאח, להגיע ללוד ולהבעיר את השטח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"3. התנהלותו של בנט בשבועות האחרונים היא היסטרית, מבוהלת ורוויה האשמות לכל כיוון, התנהלות המאפיינת אדם שחש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו ומעידה מעל לכל שבנט יודע היטב שימיה של ממשלת הכניעה שהקים עם האחים המוסלמים ספורים. בייאושו, בנט לא מפסיק להסית ולפלג, וכעת רותם בחוסר אחריות גם את השב"כ לקמפיין פוליטי אבוד מראש. 4. בעזרת השם בקרוב נקים ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שתשחרר את ירושלים ותחזיר את המשילות לערי ישראל." הוסיף סמוטריץ'.

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

לסיום, אמר: "אני קורא לכל המערכת הפוליטית מימין ומשמאל להתגייס ולפעול לכך שאנשים אופורטיוניסטים חסרי ערכים ועמוד שדרה מסוגו של נפתלי בנט לא יהיו עוד בכנסת ישראל."

בתגובה לדברי רה"מ מסר יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר בתגובה: "בנט משתמש בראש השב"כ לצרכיו הפוליטיים. אני אוהב את אנשי השב"כ ומגן עליהם בוועדות הכנסת, אולם אסור לראש השב"כ לתדרך נגד נבחר ציבור ומותר לנבחר ציבור להטיח ביקורת בכך שראש הממשלה משתמש בראש השב"כ. בדברי בנט אין התייחסות עניינית לכך ששב"כ מתדרך נגד נבחר ציבור, ההגיון המעוות שמסתתר אחרי דבריו זה שלשב"כ מותר לתדרך נגדי, אבל לי אסור להגיב להסתה שלהם נגדי. צביעות".

צילום: דוברות הכנסת נועם מושקוביץ'
Back to top button
אפשר התראות מסכים לא תודה