טלוויזיהמבזקים

מנכ"ל תאגיד השידור 'כאן' אלדד קובלנץ הודח מתפקידו

מועצת תאגיד השידור הישראלי החליטה להדיח מתפקידו את מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ. ההחלטה של המועצה התקבלה על רקע הליך שימוע שנעשה לו בשבועות האחרונים ועימות עם יושב ראש מועצת תאגיד השידור, גיל עומר.

המועצה צפויה להחליט על ממלא מקום זמני לתפקיד, עד שיוחלט על יו"ר ועדת האיתור שתפקידה יהיה למצוא את המנכ"ל הבא של תאגיד השידור.

במכתב ששלח קובלנץ לעובדים כתב: "אמש הודיע לי יו״ר המועצה מר גיל עומר על כוונת המועצה לסיים את העסקתי תוך כחודש. בכוונתי להילחם בהחלטה. מבקש מכולנו להמשיך להיות מרוכזים במשימה שהוטלה עלינו: שידורים מעולים ומשתפרים למען הציבור הישראלי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון בצלמו נמסר בתגובה: "מר אלדד עמד מאחורי רדיפת אנשי הימין כמו אראל סגל והציוץ שנכתב נגדו בטוויטר הרשמי של התאגיד. אך לעומת זאת אלדד עמד כחומה בצורה בעד רמי יונס השדרן שקרא לאזרחי ישראל וחיילי צה"ל נאצים, תומך BDS ומסית נגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. בנוסף הוא כשל בהגנה על זכויות העובדים והעובדות במקום. אנחנו מקווים שהמנכ"ל הבא של התאגיד יזכור שתפקידו הוא לנהל את תאגיד השידור הציבורי הישראלי ולא את אלגזירה 2, תאגיד השידור הציבורי של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית."

קרדיט: pixabay

Back to top button