העולם הערבימבזקים

אל-נוג'בא: אנו לקראת מלחמה כוללת נגד ישראל מכמה חזיתות וכך היא תראה

ארגון חיזבאללה השיעי אל-נוג'בא (HHN) בעיראק, התומך באיראן פרסם אתמול (שלישי) כי ציר ההתנגדות הכולל את משמרות המהפכה האסלאמית באיראן, החות'ים בתימן, המליציות בעיראק, צבא סוריה, חיזבאללה בלבנון ופלגי ההתנגדות הפלסטינים בעזה מתכונן לקראת "קרב גדול בפלסטין הכבושה מכל החזיתות".

בסרטון צוין מהו ארסנל הנשק שיש בידי כל אחד מכוחות ההתנגדות ומה היעד שלו.

בסרטון אומר הדובר כי "חמאס והג'יהאד האסלאמי לבדם ביצעו את מבצע חרב אל קודס, איך אתם רוצים להגן על חומותיכם במלחמה כוללת? הנה ארסנל הטילים של ההתנגדות. המיליציות בתימן – קודס 2, טיל שיוט במשקל 450 ק"ג וטווח משוער של 1,500-2,000 ק"מ – המטרה שלהם – נמל אילת. משמרות המפכה האסלאמית באיראן – סג'יל, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 650 ק"ג המגיע לטווח מקסימלי של 2,000 ק"מ – המטרה תל אביב וחיפה. תנועות ההתנגדות בעיראק – ג'מאל 69, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 450 ק"מ וטווח של 700 ק"מ – המטרה "מזרח השטחים הכבושים" – לאורך בקעת הירדן וים המלח. הצבא הסורי – תשרין, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 500ק"ג וטווח מקסימלי של 400-550 ק"מ – המטרה כל רחבי רמת הגולן. חיזבאללה בלבנון – פאתח-110, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 500 ק"ג וטווח מקסימלי של 400-550 ק"ג – המטרה רמת הגולן עד ירושלים המערבית. הג'יהאד האסלאמי וחמאס ברצועת עזה – עיאש 250 המגיע לטווח 250 ק"ג וטיל קאסם – בעל יכולת לפגוע בתל אביב – המטרה אשקלון, אשדוד, באר שבע ודימונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר פירוט ארסנל הנשק של ציר ההתנגדות והמטרות של כל אחד ציטט הדובר בסרטון את דבריו של שייח אכרם אל-כעבי, מזכ"ל ההתנגדות האסלאמית אל-נוג'בא שאמר כי "מלחמה נגד ישראל כבר לא תהיה מוגבלת למדינה במזרח הים התיכון, במקום זאת, הציונים יופתעו מול חזית מורכבת מלוחמים המאמינים בגבולות השמיימיים ומלאומים לא פלסטיניים".

סרטון בעברית שפרסם ארגון חיזבאללה אל-נוג'בא בעיראק

Back to top button