לבנוןמבזקים

נסראללה: "אנו מתכוננים לקרב גדול בפלסטין הכבושה, בקרוב מכל החזיתות"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, חסן נסראללה השתתף אמש (שלישי) בוועידת יום ירושלים האיראנית.

בנאום מוקלט אמר נסראללה כי "העניין הפלסטיני שוב רוחש חיים ומוצא עוד תומכים שמוכנים להקריב עצמם למענו. ירושלים חוזרת היום להיות נשוא המטרה והיא הנושא המרכזי שהוא המרכז של כל ציר ההתנגדות. למען ירושלים נבנו צבאות אמיתיים, לוחמים חזקים ועזים. היינו עדים בימים האחרונים כיצד הקרב על ירושלים היה נוכח וחזק במצפונו של העם הפלסטיני. ירושלים היא באחריות העם כולו, ואנו בחיזבאללה רואים את עצמנו בקו החזית לצד אחינו היקרים בהתנגדות הפלסטינית".

עוד הוסיף נסראללה כי "החוסן כאן מול ההגבלות הללו, המצור, הטרור והאיומים, הוא חלק מהותי מקרב ההתנגדות. כמו שרצח, התנקשות ומלחמות לא הפילו אותנו, גם המצור, הלחץ, הטרור וההשחתה לא יפילו אותנו. לנו ולכל הנכבדים בעם הזה יש קשר חזק עם ירושלים ברוך השם ולהתפלל בה. זו בריתנו עם ירושלים, וזו בריתנו עם עמנו הפלסטיני הגאה, וזו בריתנו עם כולם. הקדושים היקרים שלנו שהקריבו את חייהם בדרך לירושלים. בברכה ובנאמנות לדם הטהור הזה נשלים את דרכנו ולא משנה עוד כמה קורבנות יהיו. האיומים, הקשיים והסכנות – עברנו את כל השלבים הקשים הקודמים ועברנו מניצחון לניצחון." נסראללה אף ציין כי "הניצחון הסופי", כלשונו, של הפלסטינים ממש בקרוב, "אנו, בעזרת אללה הכל יכול, עומדים על סף הניצחון הגדול, הגדול והסופי, שנראה בקרוב מאוד ברוך השם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, חסן נסראללה

"נמשיך יחד יד ביד וכתף אל כתף עם כל סיעות ההתנגדות, כל תנועות ההתנגדות, כל עמי ההתנגדות, כל מדינות ההתנגדות. האחדות והקרב האמיתי שלנו יהיה זה שייצור חופש מוחלט למקומות הקדושים ולירושלים שתישאר תמיד בתואר המטרה, היסוד והציר המרכזי", הדגיש מזכ"ל חיזבאללה.

האיומים גם לא איחרו לבוא ונסראללה הבהיר כי "כמו שלאחים שלנו בעזה יש את המספר 1111 בבת אחת (לכאורה מספר הטילים שהם יכולים לירות לעבר ישראל), כך גם לנו בלבנון יש 4444, והכיבוש בפלסטין הכבושה חייב לצפות למה שמגיע בקרוב, מאוד בקרוב."

נסראללה סיכם כי "חיזבאללה וההתנגדות הפלסטינית נמצאים יחד בקו העימות הראשון. אנו מתכוננים לקרב גדול בפלסטין הכבושה, בקרוב מכל החזיתות."

יש לציין כי גם ארגון חיזבאללה השיעי אל-נוג'בא (HHN) בעיראק, התומך באיראן פרסם איומים דומים על התלכדות של כוחות ההתנגדות ובהם משמרות המפכה האסלאמית באיראן, החות'ים בתימן, המליציות בעיראק, צבא סוריה, חיזבאללה בלבנון ופלגי ההתנגדות הפלסטינים בעזה לקראת "קרב גדול בפלסטין הכבושה מכל החזיתות". בסרטון אף פורסם ארסנל הנשק שיש בידי צירי ההתנגדות וכל אחד מהם מה יעדו ובאיזה מטרה יפגע בישראל.

בסרטון אומר הדובר "חמאס והג'יהאד האסלאמי לבדם ביצעו את מבצע חרב אל קודס, איך אתם רוצים להגן על חומותיכם במלחמה כוללת? הנה ארסנל הטילים של ההתנגדות. המיליציות בתימן – קודס 2, טיל שיוט במשקל 450 ק"ג וטווח משוער של 1,500-2,000 ק"מ – המטרה שלהם – נמל אילת. משמרות המפכה האסלאמית באיראן – סג'יל, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 650 ק"ג המגיע לטווח מקסימלי של 2,000 ק"מ – המטרה תל אביב וחיפה. תנועות ההתנגדות בעיראק – ג'מאל 69, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 450 ק"מ וטווח של 700 ק"מ – המטרה "מזרח השטחים הכבושים" – לאורך בקעת הירדן וים המלח. הצבא הסורי – תשרין, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 500ק"ג וטווח מקסימלי של 400-550 ק"מ – המטרה כל רחבי רמת הגולן. חיזבאללה בלבנון – פאתח-110, טיל בליסטי עם ראש נפץ של 500 ק"ג וטווח מקסימלי של 400-550 ק"ג – המטרה רמת הגולן עד ירושלים המערבית. הג'יהאד האסלאמי וחמאס ברצועת עזה – עיאש 250 המגיע לטווח 250 ק"ג וטיל קאסם – בעל יכולת לפגוע בתל אביב – המטרה אשקלון, אשדוד, באר שבע ודימונה."

לאחר פירוט ארסנל הנשק של ציר ההתנגדות והמטרות של כל אחד ציטט הדובר בסרטון את דבריו של שייח אכרם אל-כעבי, מזכ"ל ההתנגדות האסלאמית אל-נוג'בא שאמר כי "מלחמה נגד ישראל כבר לא תהיה מוגבלת למדינה במזרח הים התיכון, במקום זאת, הציונים יופתעו מול חזית מורכבת מלוחמים המאמינים בגבולות השמיימיים ומלאומים לא פלסטיניים".

סרטון בעברית שפרסם ארגון חיזבאללה אל-נוג'בא בעיראק

Back to top button