טכנולוגיהמבזקיםתנועה ותחבורה

יגואר בדרך לעתיד חשמלי – קבלו את רכב הפנאי-פרימיום בגרסת PHEV

חברת המזרח לשיווק מכוניות משיקה בישראל את רכב הפנאי-פרימיום יגואר F-PACE בגרסת PHEV (כלי רכב חשמלי-היברידי-נטען – פלאג-אין), כשלב בדרך להגשמת החזון של יגואר כיצרן כלי רכב חשמליים בלבד.

יגואר F-PACE, רכב הפנאי היוקרתי של היצרן הבריטי עבר אשתקד מתיחת פנים מקיפה, אשר נגעה כמקובל בשינויים ושיפורים אסתטיים והעשירה את המפרט באורח ניכר. בצד החיצוני, הצללית הנאה של רכב הפנאי זכתה לגריל קדמי ומכסה מנוע חדשים, יחד עם שינויים נוספים, אשר משדרגים ומעדכנים את המראה החיצוני, בהם תאורת לד חדשה ועוד.

צילום: דוברות יגואר / יח"צ

השדרוג שעבר הדגם במתיחת הפנים ניכר אף יותר בתוך תא הנוסעים המציג איכויות יוצאות מן הכלל. בצד הויזואלי ניתן להבחין בדש-בורד ובדיפוני דלתות חדשים. ידית ההילוכים תוכננה מחדש וכעת היא מסוג Shift by wire ובעזרת תכנון ארגונומי חדש שופרה נוחות התפעול וההנאה בשימוש. מעל ידית ההילוכים נמצא מסך צף בגודל 11.4 אינטש, אשר מארח את מערכת ההפעלה Pivi Pro החדשה של יגואר. Pivi Pro מציעה ממשק משתמש הנהוג בעולם המובייל ומציגה מידע עשיר על בידור, ניווט, בקרת אקלים ותפעול מערכות הנוחות השונות.

קראו גם:  עימותים עם כוחות צה"ל בשכם: מחבל חוסל ו-75 נפצעו, חלקם במצב קשה

נוסעי F-PACE נהנים מריפוד עור ברמה גבוהה, גג פנורמי נפתח ומערכת שמע של יצרן הפרימיום Meridian בהספק של 400W. נוסעי F-PACE נהנים מחוויית נסיעה שקטה במיוחד. הדגם החדש מצויד במערכת אקטיבית לנטרול רעשי הדרך (ANC), אשר מנטרת את רעשי הסביבה על ידי מערך של מיקרופונים ומייצרת גלי קול בתדר שמנטרל ומפחית את רעשי הסביבה ומייצר חוויית נסיעה שקטה ונעימה. מערכת נטרול הרעשים היא תוצר של פיתוח טכנולוגי של חברת סילנטיום הישראלית.

צילום: דוברות יגואר / יח"צ

כעת, מצטרפת לגרסת הבנזין (2.0, 250 כ"ס) גם גרסת PHEV החדשה משלבת בין מנוע Ingenium טורבו בנזין לבין מנוע חשמלי על מנת להציע הספק משולב של 404 כוחות סוס ומומנט משולב של 65.3 קג"מ המאפשרים ביצועים מעולים (5.3 ש' מ-0 ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית 240 קמ"ש) וחוויית נהיגה מרגשת במיוחד. לגרסה זו טווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ.

קראו גם:  בנט: אני מברך את הממשל האמריקני ובראשו ידידי, נשיא ארה"...

חובבי הנהיגה ייהנו משימוש במצבי הנהיגה השונים שמאפשרת מערכת הניהול Jaguar Drive Control, ובמערכת הנעה מתקדמת, אשר מעדיפה העברת כח לגלגלים האחוריים לטובת התנהגות ספורטיבית והנעה לכל הגלגלים בעת הצורך. על בטיחות הנוסעים שומרות מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת "שטח מת" ועוד.

צילום: דוברות יגואר / יח"צ

כאשר בוחנים את גרסת הפלאג-אין של יגואר F-PACE אל מול מתחרות מבית מרצדס ואודי מוצאים כי יגואר מובילה את החבורה עם הפרש ניכר בהספק המשולב של מערכת ההנעה ומציעה טווח נסיעה חשמלי בשורה הראשונה של המרוץ. כיאה למורשת הספורטיבית ממנה צמחה מציעה היגואר את מערכת ההנעה המתקדמת ביותר, המכוונת להעניק הנאה יתרה מהנהיגה. מטרת ההנאה מהנהיגה מושגת גם כאשר סוללת ההינע מתרוקנת וזאת על ידי תכנון מיטבי של ניהול האנרגיה.

קראו גם:  לפיד: Today, I met with Turkish Foreign Minister @Mevlut...

ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת המזרח לשיווק מכוניות: "יגואר הייתה הראשונה להציג רכב פנאי-יוקרה חשמלי, והיא ממשיכה להגשים את אסטרטגיית "Reimagine" בדרך להפוך למותג כל-חשמלי. ה-F-Pace היא הדגם המצליח ביותר של יגואר בישראל, ומציע שילוב יוצא מן הכלל בין חווית נהיגה של מכונית ספורט ושימושיות של SUV."

מחיר יגואר F-Pace PHEV: החל מ-542,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

מחיר יגואר F-Pace P250 (בנזין): החל מ-493,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

צילום: דוברות יגואר / יח"צ

הוסיפו תגובה לכתבה

רוצים לכתוב באתר או לנהל טור?
לחצו כאן ושלחו לנו הודעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן