חדשות הארץמבזקים

אשדוד: פצוע קשה בקטטה שפרצה בגן ציבורי בעיר

צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע לפני זמן קצר (שני) במהלך קטטה שפרצה בגן ציבורי ברחוב המעפילים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא בעיר, במצב קשה ולא יציב עם פציעה חודרת. בלשי משטרה הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות האירוע.

החובשים של מד"א אלי ריימונד ורזיאל יוסופוביץ שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הפצוע שכב בגינה הציבורית כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשהוא מונשם ומצב קשה ולא יציב."

משה ויצמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "לדברי עוברי אורח הוא נפצע כתוצאה מאלימות בפארק. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשי הצלה יהושע ושלומי גוטליב סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו גבר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות. יחד עם חובשים נוספים של הצלה, הענקנו לו טיפול ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במצב אנוש להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים אסותא בעיר."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח