מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ לשגרירי מדינות הסכמי אברהם: "האיום של איראן עם גרעין הוא על כולנו"

שר הביטחון בני גנץ, קיים הערב (שני) ארוחת איפטר עם שגרירי המדינות החברות בהסכמי אברהם, ביחד עם סגן שגריר ארה"ב ושגריר מצרים, וכן בהשתתפות ח"כ רות וסרמן לנדה וח"כ אופיר אקוניס, יושבי הראש המשותפים של השדולה לקידום הסכמי אברהם.

שר הביטחון לשגרירי מדינות הסכמי אברהם: "האיום של איראן עם גרעין הוא איום על כולנו"
צילום: אלעד מלכה

בפתח הדברים אמר שר הביטחון, כי הוא מברך אותם ואת כלל המדינות הידידות של ישראל מהעולם המוסלמי בברכת רמדאן כרים. היחסים שהתפתחו בין מדינות הסכמי אברהם, ירדן ומצרים, לבין ישראל בשנה האחרונה הם בשורה חיובית לאזור ולעולם.

צילום: אלעד מלכה

עוד אמר שר הביטחון: "שוחחתי עם מנהיגים רבים מהמדינות שלכם, וכפי שהבהרנו והראינו – ישראל רואה בחופש הפולחן ערך חשוב וקריטי ופועלת בצורה חסרת תקדים כדי לשמור עליו מול מיעוט קיצוני שפוגע במי שכל חפצם הוא להתפלל ולבלות בחיק המשפחות. אתם מכירים את המציאות בשטח, וחשוב שתעבירו אותה אל המנהיגים במדינותיכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

"יש לכולנו אינטרס משותף ליציבות באזור, בעיקר מול התוקפנות האיראנית שהיא איום על ישראל, וגם על מדינות האזור. איראן מעורבת בטרור בכל מקום, והאיום של איראן עם גרעין הוא איום על כולנו ועל העולם." הוסיף גנץ.

צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון עדכן את השגרירים על הכוונה לפתוח את מעבר ארז ועל הצעדים שנעשים מול הפלסטינים לאורך השנה האחרונה, ואמר להם כי הירתמות של העולם ומדינות האזור לחיזוק היציבות והמתינות גם בקרב הפלסטינים יכולה להיות המשך להתפתחויות החיוביות.

צילום: אלעד מלכה

Back to top button