מבזקיםמשפטי/פלילי

כלאו, תקפו וגנבו: שישה אשקלון נעצרו בחשד לסחיטה באיומים

משטרת ישראל חוקרת חשד לאירוע סחיטה באיומים של בעל עסק לכלי תחבורה ממונעים בדרום הארץ, לאחר שעל פי החשד מספר חשודים כלאו אותו, תקפו אותו וגנבו ממנו כלים יקרי ערך – 6 חשודים תושבי אשקלון נעצרו היום לחקירה.

ראשיתה של החקירה במידע שהתקבל במשטרה אודות חשד לעבירות סחיטה באיומים נגד תושב הדרום, שמכר כלי תחבורה ממונע לתושב אשקלון, ועל רקע תקלה שאירעה, עפ"י החשד הגיע החשוד יחד עם אחרים לבית העסק, משם הובילו את הקורבן לביתו של אחד מהם באשקלון.

במהלך השהיה בבית, על פי החשד כלאו אותו החשודים ומנעו ממנו לעזוב, כל זאת בזמן שעל פי החשד תוקפים אותו, סוחטים אותו באיומים, וגונבים מבית העסק שלו 3 טרקטורונים ורכוש נוסף יקר ערך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרי תחנת שדרות בשיתוף חוקרי תחנת אשקלון, הצליחו להתחקות אחר זהותם של שישה חשודים (18-40, אשקלון), והם נעצרו הבוקר לחקירה בתחנת שדרות בחשד לעבירות סחיטה באיומים, כליאת שווא, תקיפה על ידי שניים או יותר ועבירות חמורות נוספות.

בחיפוש שנערך בביתו של אחד החשודים, אותרו שלושת הטרקטורונים שעל פי החשד נגנבו. מעצרם של כלל החשודים הוארך היום בבית משפט השלום, שניים מהם ביום אחד, והאחרים עד ארבעה ימים. החקירה נמשכת.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay
Back to top button