מבזקיםפוליטי / מדיני

המתיחות הביטחונית: לפיד קיים הערכת מצב במשרד החוץ

שר החוץ יאיר לפיד סיים לפני זמן קצר (ראשון) הערכת מצב מדינית ודיון הסברה בעקבות אירועי הר הבית, המצב הביטחוני בישראל והערכות לתקופה הקרובה. במהלך שלושת הימים האחרונים קיים שר החוץ לפיד הערכות מצב בנושא הסברה לאומית.

צילום: שלומי אמסלם לע"מ

בהערכת המצב השתתפו מטה ההסברה הלאומי ובכירים בכוחות הביטחון משטרה, צה״ל, מל״ל, שב״כ, משרד החוץ, משרד הביטחון ושב״ס. היום בצהריים יקיים שר החוץ לפיד תדרוך לתקשורת זרה מכל העולם.

צילום: שלומי אמסלם לע"מ

מתנועת אם תרצו, אשר הייתה מיוזמי צעדת הדגלים בשבוע שעבר, נמסר: "אחרי ששר החוץ בחר להוציא את דיבת העם היהודי במהלך חג הפסח, ומנכ"ל משרד החוץ הצטרף אליו בציוץ נלעג בערבית, מצופה ממי שמייצגים את מדינת ישראל להציג את המציאות כהווייתה: בחודש האחרון פורעים ערבים משתוללים בהר הבית ובעיר העתיקה. מצופה משר החוץ גם להבהיר את אמירתו המבישה על 'קיצונים יהודים' ולומר שמדובר בשגיאת כתיב, והוא התכוון לפורעים הערבים שהצליחו להשבית את העיר העתיקה ולרוקן את הכותל במשך שלושה ימים. שר החוץ אולי חושב שתפקידו הוא להתרפס בפני העולם, בפני מכחיש השואה ברמאללה ובפני המלך המסית בירדן, המציאות מוכיחה שכתוצאה מההתרפסות שלו קרה בדיוק ההפך: ארגוני הטרור והמחבלים קיבלו דלק להשתולל עוד יותר בעיר הבירה שלנו. לא מאוחר לתקן את הטעות מר לפיד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: שלומי אמסלם לע"מ
צילום: שלומי אמסלם לע"מ
צילום: יוסי פונס, לע״מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח