צרכנות

טיפים לבחירת טוסטר

קרדיט תמונה Depositphotos

מהרגע שאתם קמים בבוקר ועד שאתם מגיעים לעבודה (או עובדים מהבית), נדמה שיש אינסוף דברים לעשות בכל בוקר מחדש. אחת המשימות הקשות והמתסכלות ביותר, היא להחליט מה להכין לארוחת הבוקר, כך שתהיה גם ממלאת וגם בריאה. ברגעים כאלה, טוסטר יכול להקל עליכם מאוד.

בין אם מעדיפים טוסטרים קופצים, שמייצרים תוך דקות צלחת מלאת טוסטים, אותם אפשר לאכול עם ריבה או חמאה, או שאתם יותר אוהבים טוסטרים לחיצה, שהופכים כל כריך למעדן – מדובר בפתרון קל ומהיר. עם זאת, עם מספר הטוסטרים הזמינים בשוק, בחירת המכשיר הנכון יכולה להיות לא פשוטה. כדי לעזור, הכנו לכם כמה טיפים לבחירת הטוסטר המושלם.

איך בוחרים טוסטר קופץ?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • גודל החריצים – טוסטרים קופצים מגיעים עם שני חריצים או ארבעה. שימו לב שהם מספיק עמוקים, כדי שהפרוסות תכנסנה בשלמותן. תבחנו גם את רוחב החריצים, כדי לוודא שתוכלו לקלות פרוסות עבות.
  • אפשרויות השחמה והפשרה – יש טוסטרים מתקדמים, שמאפשרים לשלוט בדרגת ההשחמה של הלחם. כמו כן, יש טוסטרים שמבצעים הפשרה של פרוסות קפואות, ומאפשרים לחסוך אפילו יותר זמן.
  • מגש ניקוי – קשה לנקות פירורי לחם מתוך הטוסטר, אז ודאו שהוא מכיל מגש נשלף לניקוי.

איך בוחרים טוסטר לחיצה?

יש שלושה סוגים של טוסטר מסוג לחיצה: טוסטר משולשים, טוסטר פסים וטוסטר שטוח. הטיפים הללו תקפים לכולם.

  • עוצמה – טוסטרים בעלי עוצמה גבוהה מתחממים מהר יותר וחוסכים יותר זמן, ועוזרים להכין ארוחה שלמה תוך דקות ספרות. חלק מהם, המתקדמים יותר, מאפשרים לכם לכוונן בעצמכם את העוצמה, וכך להכין כריכים ברמות פריכות וצבע שונות.
  • גודל – שימו לב שאתם קונים טוסטר בגודל מתאים. ראשית, תבחנו כמה מקום יש לכם על השיש, או בכלל במטבח, כדי שתהיו בטוחים שיש מספיק שטח לטוסטר שאתם רוצים לרכוש. שנית, חשוב לבחור בטוסטר שגודלו יאפשר הכנת כמות טוסטים, בהתאם לגודל המשפחה. שימו לב כי טוסטר משולשים נוטה להיות קטן יותר משני הסוגים האחרים, ולעיתים אפילו לא מספיק להכנת כריך גדול בודד.
  • חומרים – אף פעם לא נעים להתאמץ, על מנת לגרד שאריות גבינה, לחם ומאכלים אחרים, שנדבקו לטוסטים. אם אתם בעיצומו של בוקר עמוס, זה אפילו יותר גרוע. לכן, כדאי לקנות טוסטר לחיצה עם משטח ציפוי קרמי לא רעיל. משטח כזה מבטיח שהכריכים לא יידבקו לטוסטר, גם אם הם עמוסים בגבינה, וגם מקל על ניקוי המכשיר לאחר השימוש. גם החומר ממנו עשויה ידית האחיזה משפיע: חלק מהטוסטרים מגיעים עם ידית פלסטיק, ואחרים עם ידית נירוסטה. שימו לב כי הידית עשויה מחומר איכותי, שיחזיק מעמד זמן רב, וכן שהיא לא מתחממת יותר מדי, כדי שיהיה פחות סיכוי לקבל כוויות.

עכשיו אתם יודעים איך לבחור טוסטר, שיהיה לכם בתיאבון!

Back to top button