חדשות חוץמבזקים

רצח מזעזע: יהודייה מניו יורק נדקרה למוות וגופתה נמצאה בתוך תיק ברחוב

משטרת ניו יורק מנסה להבין מי יכול היה לרצוח באכזריות אם לשניים, יהודייה מקווינס, לתחוב אותה אל תוך תיק, לזרוק אותו באמצע הרחוב ולהיעלם בלי שום עקבות או קצה חוט… גם המניע לא ברור.

נכון לכרגע, נראה כי התעלומה הזו תעסיק עוד זמן רב את משטרת ניו יורק. בואו נתחיל מהסוף, אורסוליה גאל ובעלה, הווארד קליין היו זוג מושלם והורים לשני נערים מתבגרים. הם התגוררו בבית מפואר בקווינס שבניו יורק וניהלו חיי משפחה לתפארת.

אורסוליה, בלונדינית מרשימה בת 51 הייתה נוהגת לפרסם באופן קבוע בעמוד הפייסבוק שלה ולשתף את החברים והמכרים בחיי משפחתה הכוללת ארבע נפשות. היא אהבה לפרסם תמונות ישנות וצילומים מהחתונה שלה ושל בעלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בערב השנה החדשה הצטלמה יחד המשפחה ואורסוליה הכריזה: "שנה טובה לכולכם חברים ומשפחה יקרים! מקווה ששנת 2022 תהיה נהדרת!".

בנם בן ה-13 פרסם בחודש שעבר סרטון לקראת בר המצווה שלו במחווה לסבתו ז"ל, דבי קליין, שמתה מסרטן השד בגיל 76 כשהיה רק ​​בן 18 חודשים.

והילד המוכשר להפליא שלהם בן ה-17 הופיע בסרטוני מדיה חברתית מנגן בפסנתר.

המקרה אירע ביום שבת האחרון בשעות הלילה המאוחרות. בערב שישי יצאה אורסוליה לבלות עם חברים ושבה לביתה בחצות. בסביבות השעה 04:30 לפנות בוקר (שעון מקומי) נראה מישהו במספר מצלמות אבטחה סוחב תיק שנישא על גלגלים.

גופתה של גאל התגלתה במרחק של פחות מקילומטר מביתה בפורסט הילס על ידי אחד השכנים שיצא לטיול עם שני הכלבים שלו בסביבות השעה 08:00 בבוקר. השכנים שחזו במראות הקשים היו בהלם מהמצב של הגופה שעברה אלימות קשה.

ג'ון בלנקסון שגר בשכנות לגאל ומשפחתה אמר בראיון ל"ניו יורק פוסט", "ראיתי אותה בשישי בערב בחצר האחורית שלה. אנחנו חולקים חצר אחורית משותפת עם הכלב שלה" והוסיף כי גאל אף פרסמה מספר תמונות שלו (של הכלב) בעמוד הפייסבוק שלה.

אורסוליה גאל עם הכלב שלה. צילום: פייסבוק
אורסוליה גאל עם הכלב שלה. צילום: פייסבוק
אורסוליה גאל עם הכלב שלה. צילום: פייסבוק

"זו תעלומה", אמר חוקר במשטרת ניו יורק. "עכשיו אנחנו צריכים לבדוק את כל הצעדים שעשתה באותו לילה. במהלך שעותיה האחרונות של גאל, ביום שישי בערב, היא יצאה עם חברים. הרשויות מחפשות במצלמות אבטחה היכן הייתה ומנסים להשיג עדויות מהמקומות שבהם ביקרה. בכמה מצלמות נראית דמות מסתורית, בסביבות השעה 04:30 בבוקר של יום שבת כשהיא סוחבת תיק על גלגלים במורד הרחוב." סיפר.

דמות מסתורית נראתה סוחבת תיק במורד הרחוב

עוד הוסיף החוקר, כי "השוטרים בחנו את העקבות מהמקום שבו נראתה הדמות עד לביתה של גאל", החוקרים תיארו כי היה שובל של דם שנשפך מהתיק בו נמצאה גופתה של גאל לכל אורך הרחוב עד לדלת הצדדית של ביתה.

החוקרים תחקרו את כל האנשים שהיו איתה באותו ערב, "אנחנו גם צריכים להבין, האם היא פגשה איזה זר מסתורי בדרך?" אמר החוקר המשטרתי.

הילד הצעיר שלהם בן ה-13 נראה בכלי התקשורת כשהוא נלקח באזיקים מהבית זמן קצר לאחר שגופתה של אמו התגלתה. הוא נחקר בתחנת משטרה מקומית ושוחרר מאוחר יותר. "הוא הצהיר שהוא מתגורר במקום אך אינו ידע דבר היכן נמצאת אמו", נמסר בהודעת המשטרה. הרשויות לא מאמינות שהוא יצא מהבית במהלך הלילה.

בעלה של גאל, הווארד קליין ובנם בן ה-17 לא נחקרו מאחר ושהו בזמן הרצח מחוץ לעיר בטיול קולג' בפורטלנד.

בעלה של גאל, שהוא שותף ומייסד של RK Equity – חברת השקעות מייעצת המתמקדת בסוללות ליתיום-יון ומתכות טכנולוגיות – אמר שהיה מחוץ לעיר בזמן שהתרחש הרצח.

השכנים סיפרו כי גאל הייתה מסורה לשני ילדיה ולמשפחתה. הם ציינו כי המשפחה התגוררה בבית בפורסט הילס במשך כעשור.

"היא הייתה אישה מקסימה. תמיד מאוד קשובה למשפחה שלה, לילדים שלה, פשוט אדם מדהים", אמרה תיאודורה גרפאס השכנה שגרה מאחוריהם.

חייה המושלמים לכאורה של גאל נגדעו באכזריות. היא נמצאה בתיק ליד ביתה כשהיא דקורה עשרות פעמים.

ההלם והאימה של השכנים על מותה של גאל התעצמו עוד יותר כשנחשף שהבעל קיבל הודעת טקסט מבשרת רעות בעקבות רציחתה של אשתו ובה נכתב, "כל המשפחה שלך הבאה בתור".

מקורות במשטרה ציינו כי החשוד שלח לכאורה הודעת טקסט לבעלה של גאל בו האשים אותו על כך ששלח אותו לכלא לפני מספר שנים ואיים להרוג את כל המשפחה אם הוא ידווח על כך למשטרה.

לפי שעה לא זוהו עדיין חשודים ואף אחד לא נעצר. אבל מקורות במשטרה מעריכים כי הרוצח הכיר את הקורבן בהתחשב שלא נמצאו סימני פריצה לבית ולאכזריות התקיפה.

אורסוליה גאל. צילום: פייסבוק
אורסוליה גאל. צילום: פייסבוק

Back to top button