מבזקיםפוליטי / מדיני

ימינה: ה״תדהמה״ שאחזה באנשי הליכוד וסמוטריץ׳ היא מזויפת לחלוטין

מפלגת ימינה פרסמה לפני זמן קצר (שלישי) תגובה לסערה המתחוללת ברשתות החברתיות מאז פרסום החלטת הדרג המדיני על סגירת הר הבית ליהודים מיום שישי הקרוב ועד לסוף תקופת הרמדאן.

מהמפלגה נמסר: "בעשור האחרון תחת ״מתווה נתניהו״, הר הבית בדרך כלל נסגר ליהודים בעשרת הימים האחרונים של הרמאדן, מכיון שהמוסלמים נשארים לישון על ההר (למעט אירועים חריגים – פרי הערכת מצב של משטרת ישראל)."

"כך יהיה גם השנה. ה״תדהמה״ שאחזה באנשי הליכוד וסמוטריץ׳ היא מזויפת לחלוטין, ומניעיה פוליטיים בלבד. ההחלטה על הר הבית תתקבל על בסיס שיקולים בטחוניים והמלצות כוחות הביטחון כבכל שנה. יוזכר כי בשנה שעברה נתניהו סגר את הר הבית למשך 19 יום תחת לחץ החמאס." הוסיפו בימינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ/דני שם טוב

מוקדם יותר הערב הגיב סמוטריץ' להחלטה ואמר: "על רקע אלימות הערבים וההסתה השקרית של הירדנים והטורקים, ההחלטה של בנט ושקד לסגור את הר הבית ליהודים עד סיום הרמדאן היא איוולת ביטחונית ומדינית המהווה הודאה למעשה בשקר הערבי כאילו היהודים אשמים בהסלמה הנוכחית."

עוד הוסיף חבר הכנסת ואמר: "כמה הזהרנו מהקמת ממשלה שתישען על התנועה האיסלמית ומהפקרת ביטחון ישראל בידיה. בנט ושקד פוגעים במדינת ישראל ומסכנים אותה מדינית וביטחונית בשביל שרידותם הפוליטית שתלויה כעת בוואליד טאהא ובמועצת השורא של התנועה האיסלמית. בבוקר בנט תוקף את הירדנים ובערב מאשר את טענתם השקרית ונכנע לדרישותיהם החצופות. ‏איפה סער, אלקין ושרן השכל שיציבו קו אדום מהצד שלהם?!"

Back to top button