בידורמבזקים

הסטנדאפיסט רשף לוי עורר סערה: "לרסק לעפר את הכותל והר הבית"

הסטנדאפיסט רשף לוי עורר היום (שלישי) סערה ברשתות החברתיות כשהוא קרא בפניה לאלוקים "להסיט את אחד המטאורים ולשלוח אותו לכותל ולהר הבית כדי שירסק אותם לעפר".

בפוסט בפייסבוק כתב לוי: "ראיתי שינון מגל מתכנן לבנות את בית המקדש על הר הבית. מה שמעלה את השאלה האם אנשים שיוצאים מדעתם עוברים לשדר בערוץ 14 – או שברגע שאתה מגורש לשם אתה משתגע. לי יש בקשה אחרת מאלוהים. אלוהים יקר, אני בטוח שאתה טוב ומטיב. מעולם לא קראתי התבטאות שלך שמבקשת מכל המדרובים למות על גל של אבנים כלשהו, גם לא בירושלים. אתה רואה את כל הטרוריסטים והמשוגעים שפועלים בשמך ואתה מתבאס לא פחות מאיתנו. לכן בקשה לי אליך, אתה ששולט בכל גרמי השמים, אנא ממך הסט את אחד מהמטאורים שלך – מטאור קטן, לא גדול – ושלח אותו ישר לאגן הקדוש שירסק לעפר את הכותל ואת הר הבית שבנה בכלל החוטא שלך הורדוס. את הבור שיווצר נשכיר לנטפליקס לצילומי העונה הבאה של too hot to handle ובכסף שנקבל נדאג לכל הילדים שההורים שלהם נרצחו ועוד יירצחו לשווא בכל הטירוף הזה."

פאולה רוזנברג תמכה בלוי בתגובה לפוסט: "רשף. בכל פעם יש לי יותר ריספקט לאומץ שלך. אם יישאר קצת עודף מהכסף שנקבל מנטפליקס, האם אפשר יהיה להשתמש בו כדי להשתיל אומץ למובילי דעת קהל ישראלים? כדי שיביעו דעתם לא רק על שמפו או קפה, אלא שיהוו מודל ציבורי גם על מה שקורה במדינה? משום מה, אין לנו כמעט אנשים מוכרים (שאינם פוליטיקאים או עיתונאים המתפרנסים מדעותיהם), שמעזים לנקוט עמדה על הנעשה בארץ. כדי לא לעצבן את הקהל? לא לעצבן לקוחות מסחריים פוטנציאליים? לא יודעת. אבל זה מאוד מאוד מאוד חסר בשיח. ואתה נווה מדבר בתוך האילמות של אנשי הבמה והמדיה. תודה רשף, זה מעודד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: הקרן למורשת הכותל
Back to top button