מבזקיםרצועת עזה

בתגובה לירי הרקטה לעבר ישראל, צה"ל תוקף יעדים בדרום רצועת עזה

מקורות בעזה מדווחים כי לפני דקות אחדות (שלישי) כלי טייס של חיל האוויר שיגר טיל לעבר יעד ממערב לחאן יונס בדרום הרצועה. התקיפה מגיעה בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר יישובי המועצה האזורית אשכול. עוד דווח כי במהלך התקיפות נורו טילי נ"מ לעבר המטוסים שאילצו לכאורה את המטוסים לסגת מהאזור.

מדובר צה"ל נמסר: "מטוסי קרב תקפו הלילה מספר רכיבים והשמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור, אשר יורט מוקדם יותר הערב על ידי לוחמי הגנה אווירית. צה"ל רואה בחמאס את האחראי למתרחש ברצועת עזה."

גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס פרסמה בהודעה רשמית כי "מערכת ההגנה האווירית הגיבה בשעה 01:35 למטוסי הקרב הציוניים העוינים בשמי רצועת עזה בטילי קרקע-אוויר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובר חמאס חאזם קאסם אמר לאחר התקיפה הישראלית ברצועת עזה כי "העימות, שהוא זכות טבעית של עמנו, והתנגדותו נגד הכיבוש הגוזל, נמשך בכל צירי הסכסוך בירושלים, בעזה, בגדה המערבית ובפנים הארץ הכבושים. ההפצצה הציונית של כמה אתרים ריקים, ניסיון כושל למנוע מעמנו הפלסטיני להגן על העיר ירושלים ומסגד אל-אקצא. אנו מצדיעים לאנשי ההתנגדות שהדפו את מטוסי הקרב בנ"מ קרקעיים, כהרחבה של מצב ההתקשרות עם האויב הציוני בכל זירות המאבק כנקמה על התוקפנות נגד ירושלים והמקומות הקדושים."

עוד ציין כי "ההפצצה באה לכסות על שערוריית הכיבוש הציוני, המיוצגת בהפרת כל החוקים והנורמות האנושיות בתוקפנותו נגד המתפללים במסגד אל-אקצא המבורך. עמנו והתנגדותם האמיצה ימשיכו להגן על זכויותינו וקדושותינו עד שיגורש הכובש מכל אדמתנו הפלסטינית."

צילום: מקורות פלסטינים
תיעוד של ירי נ"מ לכאורה לעבר מטוס חיל האוויר
תיעוד של ירי נ"מ לכאורה לעבר מטוס חיל האוויר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח