צרכנות

איכותית, חזקה וגם אלגנטית: HP DeskJet 2620 תהיה המדפסת החדשה בבית שלכם

מסמכים לקראת קבלה למוסדות או עבור הליכים בירוקרטיים, כרטיסים לטיסה שלנו לחופשה בחו״ל או להופעה של הזמר האהוב עלינו, ברכה ליום הולדת של אמא או של החבר הכי טוב: הדפסה של מסמכים וניירות זה משהו שכולנו צריכים לעשות אחת לכמה זמן ובדיוק בגלל זה שווה שתהיה בבית מדפסת חזקה ואיכותית. אם גם אתם מחפשים מדפסת כזו בדיוק אנחנו מניחים שכבר יצא לכם לשמוע על לא מעט דגמים ויכול להיות שבשלב הזה אתם אפילו מרגישים קצת מבולבלים לנוכח ההיצע הגדול שעומד לפניכם. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להכיר לכם כעת דגם פשוט נפלא של מדפסת איכותית מבית המותג המוביל HP. אז למה כדאי לכם לקנות אחת כזאת?

 

יתרון החיסכון

מה שקורה לכל מי שקונה מדפסת בימינו זה דבר כזה: קונים מדפסת איכותית לרוב במחיר נוח ומשתלם, מרגישים נהדר עם החיסכון ומגלים בהמשך, לאחר שראשי הדיו או הטונרים אוזלים, כי המחיר של המוצרים המקוריים הוא יקר ביותר. אז הדבר הראשון שחשוב לדעת לגבי הדגם הזה הוא שקיימת אפשרות לרכוש עבורה ראשי דיו תואמים איכותיים להדפסה חדה וטובה, ובמחירים זולים בהרבה ביחס לדיו המקורי. ולכן, אפשר לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה אם אתם נוהגים לבצע הדפסות רבות בבית או במשרד. דיו איכותי למדפסת HP תוכלו לרכוש באתר XL דיו, לצד שלל מוצרים תואמים ומקוריים למדפסות מהמותגים המובילים ביותר כיום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

מפרט טכני עשיר

מדובר במדפסת הזרקת דיו ביתית חזקה למדי עם גודל הדפסה מירבי של דפי A4 (כמובן שאפשר להדפיס על דפים קטנים יותר). זוהי מדפסת משולבת שאומנם לא מגיעה עם פקס ומכונת צילום, אבל כן עם סורק איכותי וחזק. מהירות ההדפסה היא נהדרת וניתן להדפיס 5.5 דפים בדקה להדפסה צבעונית ו-7.5 דפים לדקה להדפסה בשחור-לבן. המדפסת מגיעה כמובן עם חיבור ל-WIFI כך שניתן להדפיס גם מהמחשב, אבל גם מהטלפון החכם או מהטאבלט שלכם ולמעשה מכל מכשיר שיכול להתחבר אל אותה רשת ה-WIFI. כמו כן, המדפסת מגיעה עם חיבור למחשב כך שאפשר להדפיס גם בחיבור קווי רגיל. מדובר במכשיר שמתאים מאוד לשימוש ביתי ולמשפחות, כך שאין ספק שזו מדפסת מומלצת במיוחד.

 

התקנה פשוטה ומהירה

עוד דבר שחייבים לדבר עליו הוא מהירות ההתקנה. כמובן שבתור משתמשים ביתיים אנו לא רוצים לקבל מדפסת מורכבת לתפעול ובטח שלא להגדרה ראשונית וזהו בהחלט יתרון משמעותי. המדפסת מגיעה עם מדריך מפורט שיסביר לכם בדיוק איך להשתמש במדפסת, להגדיר אותה בפעם הראשונה ולבצע פעולות שונות כמו הדפסה, סריקה, חיבור לרשת ה-WIFI הביתית וכיו״ב. מעבר לכך תוכלו להיכנס לאתר HP שם תוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור כמו סרטון הדרכה על הגדרה ושימוש במדפסת החדשה שלכם ומידע חשוב נוסף כמו תפעול תקלות וכדומה.

 

המדפסת המושלמת לשימוש ביתי

בשורה התחתונה מדובר בדגם מצוין למשתמש הביתי. מחסניות דיו גדולות יחסית, מהירות הדפסה טובה, איכות הדפסה מצוינת, אפשרות להדפסה מרחוק באמצעות רשת האינטרנט האלחוטית הביתית ועוד. היא יכולה להתאים גם למשרדים קטנים שלא מדפיסים כמויות גדולות של מסמכים. זכרו את היתרון המשמעותי של החיסכון הכספי המתאפשר באמצעות רכישת ראשי דיו תואמים במקום רכישה של המוצרים המקוריים שהם יקרים פי כמה וכמה. אנו ממליצים בחום על רכישה מקוונת מהירה ומשתלמת דרך אתר xl dyo. שתהיה רכישה מוצלחת!

Back to top button