חדשות הארץמבזקים

טרגדיה משפחתית בחופשה: ליבי בת השלוש נספתה בשריפה בצפון

ליבי קליך בת ה-3 מפתח תקווה היא הפעוטה שנספתה בשריפה שפרצה בכפר האקולוגי אדמה בגליל. ליבי ז"ל שהתה יחד עם משפחתה בצימר בתוך בית העשוי מעץ, כשעל פי חשד ראשוני של חוקר כבאות והצלה השריפה נגרמה ממשחק של ילד המשפחה באש בתוך המבנה, כשלאחר מכן המבנה התלקח.

הוריה של ליבי ז"ל קיבלו את הבשורה המרה בשעות הצהריים. אימה של קליך, שנפגעה קשה עם כוויות בדרגה ב' ולאחר ששאפה עשן, היא רופאה בבית החולים שיבא תל השומר. אביה של ליבי ז"ל במצב בינוני, עם כוויות בדרגה ב' בגב ובגפיים.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, ספד לה: "האירוע הקשה שארע היום בישוב אדמה קשור למשפחה מהעיר שגרה בשכונת אם המושבות. המשפחה הייתה בנופש במקום. נופש שלצערנו הסתיים באסון כבד. עובדי הרווחה בקשר עם המשפחה והרשות תעניק כל סיוע שנדרש. מחבקים את המשפחה בשעתם הקשה, כואבים את כאבם על פטירת הבת ומאחלים להם רפואה שלמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר אמין אבו ג'בל, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית וכוויות במרכז הרפואי לגליל, פירט על מצבו של האב: "למרכז הרפואי הובא מטופל כבן 45 לאחר אירוע שריפה. המטופל הוכנס לחדר ההלם, כשהוא סובל מכוויות באזורים נרחבים בגופו, ובהמשך הועבר לאישפוז במחלקה לכירורגיה פלסטית וכוויות. מצבו מוגדר בינוני ויציב".

ליבי קליך ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל
דר' האני באחוס, ראש מערך הטראומה והרפואה הדחופה בקריה הרפואית רמב"ם, מעדכן על מצב האם. צילום: דוברות רמב"ם

Back to top button