מבזקיםפוליטי / מדיני

אביר קארה על התפטרות סילמן: "המצב מאד פשוט. עידית נפלה בפח"

סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה, פרסם היום (שישי) טור בחשבון הפייסבוק שלו לפני חג הפסח ולאור הטלטלה שעוברת הקואליציה בימים האחרונים. קארה מבקש בטורו "לעשות סדר" בדברים.

בפתח דבריו אמר קארה: "חברים יקרים, אני יודע ששמועות מתרוצצות ויש אי ודאות אז אני רוצה לעשות לכם סדר – האם אני פורש מהממשלה או לא? מה סיכמתי עם שיקלי ועידית? מה דעתי על בחירות? המצב מאד פשוט. עידית סילמן נפלה בפח. היא עמדה תחת מכבש של לחצים כבדים מאוד, הכפשות, קללות והפגנות ונכנעה. אבל צריך לומר את האמת – לליכוד אין ממשלה חלופית בכנסת הזאת. שלחתי את עידית ואת שיקלי לבדוק אם יש – עד כה נראה שהאופציה היחידה היא הליכה לבחירות. יכול להיות שנגיע לשם. אעשה כל מאמץ שזה לא יקרה!! אם נצא שוב לבחירות לא נוכל להשלים את רשת הבטחון לעצמאיים במושב הקרוב בקריאה שנייה ושלישית ולעשות היסטוריה."

בנוסף אמר: "לא נוכל להשלים את קיצור תורנויות המתמחים, לא נמשיך את התעצמות הצבא לקראת האתגרים החדשים, לא נשלים את הרפורמות להורדת יוקר המחיה שהממשלה כבר מובילה. לא נוכל לטפל ביסודיות במשבר הדיור שדורש טיפול שורש אחרי שנים של טיוח והתעלמות מצעדים נחוצים ולא פופוליסטים במקום ניצול יחצני של מפלגות אווירה עם תוכניות הזויות שרק גרמו להעלאת מחירים. טיפול יסודי בצד ההיצע עם בנייה מאסיבית באיזורי ביקוש, קיצור הליכי הרישוי המסורבלים במנהל התכנון ותמריצים לרשויות לקליטת תושבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מבחינתי הצער על בחירות כרגע יהיה כפול – אני חבר הכנסת אולי הכי הישגי בכנסת הזאת: רפורמת ענק במכון התקנים, בתמרוקים, במעונות היום, בביטול מאה מיליון ימי ביורוקרטיה בשנה ברישוי עסק, הפחתת דרישות כיבוי מיותרות מ-80 אחוז מהעסקים בישראל, רשת בטחון לעצמאיים שעברה לראשונה בהיסטוריה בקריאה טרומית, הקמת רשות להורדת רגולציה שהיא גולת הכותרת שלי, הקמת וועדה תחת סמכותי לרישוי עסקים שעברה ונכנסה לתוקף בחוק ההסדרים, במשרד ראש הממשלה ועוד פרויקטים אדירים שיביאו את ישראל למקומות הראשונים בעולם בקלות בעשיית העסקים." הוסיף.

עוד אמר סגן השר: "לעם ישראל אין צורך בבחירות כרגע. יש צורך בהשלמת הצעדים הבטחוניים והחברתיים של הממשלה, יש צורך ביציבות ויש צורך בתקציב מדינה שיאפשר למשרדים לפעול ולהעניק שירותים לאזרחים. בראש סדר העדיפויות שלי כרגע – לנסות ולייצב את המערכת, לתת צ׳אנס לממשלה הנוכחית לפעול למען האזרחים ולהשלים את הרפורמות החשובות, לאפשר לצה״ל ולממשלה לחסל את הטרור מבלי לגרור את המערכות לעוד שנים של בחירות והכפשות. אמרתי לשיקלי ולעידית – בואו נחבור למען האזרחים ששלחו אותנו ולא למען פוליטיקאים כאלו ואחרים, נוכל להביא יחד הישגים לציבור הרחב, למחנה הלאומי, לכלכלה החופשית ליזמים וליצרנים והישגים להורדת יוקר המחיה. נפעל בשביל האזרחים ולא בשביל הפוליטיקאים לשם שינוי." הוסיף.

לסיום, אמר: "אם לא יצליח – תמיד אפשר ללחוץ על כפתור הבחירות בעתיד. הם טרם קיבלו את הצעתי, אבל ההצעה- בתוקף. אמשיך להילחם בשביל האזרחים הלא מקומבנים במדינת ישראל אלה שאין להם גופי לחץ ואינטרס, אלו שאין מי שיעשה להם פרוטקציה, אין להם לוביסטים, מתפקדים וועדי שאלטר ואני מקווה שנוכל להימנע מעוד שנים של חוסר הכרעה וחוסר יציבות. נוצרה הזדמנות חסרת תקדים לכל הפוליטיקאים בכנסת לעבוד יחד למען האזרח הפשוט שכורע תחת נטל יוקר מחייה, לעבוד למען היזמים שמבקשים להצליח מול מערכת שמציבה בפניהם אלף ואחד חוקים עקומים, שנזכה יחד לשחרר את המשק הישראלי לחירות אמיתית, יציאת המצרים של אלו המבקשים להצליח מבלי שאף אחד יפריע להם. חג חירות שמח, שנזכה בעזרת השם להרבות בטוב מתוך אהבת העם והארץ למען כל ישראל. אוהב אתכם. אביר."

צילום: דוברות הכנסת -נועם מושקוביץ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח