כלכלהמבזקים

נחתם מזכר הבנות לשיפור תנאי עבודתם של 350 עובדי תעופה

ההסתדרות חתמה היום (חמישי) עם הנהלת ארקיע וועד עובדי החברה על מזכר הבנות המיטיב את תנאי עבודתם של כ-350 עובדי ועובדות חברת התעופה.

מזכר הבנות זה, מהווה בשורה לעובדים ומגיע לאחר תקופה קשה לענף התעופה. מזכר ההבנות מצמצם באופן ניכר את שיעור הפחתות השכר לכלל עובדי החברה. כמו כן, סוכם על העלאת היקף משרת הטייסים ושכרם אשר צומצם בהסכם ההבראה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ערב חג הפסח, ההסתדרות הצליחה להביא בשורה לעובדי ארקיע. מזכר ההבנות אשר נחתם מעניק ביטחון תעסוקתי לעובדים ומשפר את שכרם. אני מודה לאבי אדרי ולעובדי איגוד התחבורה, לוועד ולהנהלת ארקיע על הנכונות והמסירות בדרך להישג זה. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "ענף התעופה עבר תקופה מטלטלת במהלכה נפרדנו בצער מחלק מעובדי ארקיע, והחלק אשר נותר בחברה תרם לצורך הישרדותה של החברה. היום הגיעה העת להוקיר להם תודה והערכה, בין היתר, גם באמצעות צמצום הפחתות השכר. נמשיך ללוות את עובדי ענף התעופה עד להתאוששות מלאה של הענף".

מנהל משאבי אנוש מיקי אוזן: "הסכם זה, ערב חג חירות, הוא תוצאה של התמודדות אמיצה בכוחות משותפים של ההנהלה והעובדים עם האתגרים שלפנינו, והבעת אמון והערכה למאמצים של כל אחת ואחד מעובדות ועובדי החברה והמנהלים אשר פועלים, ללא לאות, לקידום וצמיחת החברה. השנה בחג הזה, נחגוג את הפריחה המחודשת של פעילות החברה בציפייה לעתיד טוב יותר.

יו"ר הוועד ניצן בן ארי: "לאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות ועומס של הפחתות שכר הגענו למתווה שיקל באופן מסוים על העובדים. אני שמח שלרגל החג כל הצדדים התכנסו לתת בשורה לעובדים הראויים והמסורים של ארקיע".

במהלך לגיבוש הסכם זה לקחו חלק יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי; מנהלת חטיבה אווירית באיגוד עובדי התחבורה עו"ד קרנית שפר-לידור; המשנה למנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ'; מנהל משאבי אנוש מיקי אוזן; יו"ר הועד הארצי ניצן בן ארי; יו"ר ועד הטייסים גיא כלב ויו"ר ועד א.מ צביקה ששון.

ארכיון. צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח