מבזקיםתאונות דרכים

שני פצועים קשה ושלושה בינוני בתאונת דרכים בכביש 90 בנגב

שישה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (חמישי) בתאונת דרכים בין שני כלב רכב בכביש 90 סמוך לק"מ 101, בין פארן לכושי. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ראשוני והם פונו לבית החולים סורוקה. אישה כבת 70 פונתה במצב קשה עם חבלת ראש, אישה כבת 60 פונתה במצב קשה עם חבלות בבטן ובחזה, שלושה במצב בינוני ואחד במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א רפאל גלעדי, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו רכב הפוך בצד הדרך ורכב נוסף במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובתוכו נלכדה אישה כבת 70 שהייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל חילצנו אותה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא פונתה במצב קשה במסוק צבאי לביה"ח. אישה נוספת ששכבה בסמוך לרכב כשהיא בהכרה, נפצעה באורח קשה ופונתה גם היא במסוק מד"א. 4 פצועים נוספים שהיו בתוך הרכבים טופלו גם הם במקום ופונו במסוק צבאי לביה"ח."

נתיב הנסיעה בכביש 90 בצומת מנוחה מדרום לצפון נחסם לתנועה צפונה והתנועה תתאפשר שמאלה לכביש 13 בלבד זאת בעקבות טיפול שוטרים בזירת התאונה. ציבור הנהגים הנוסעים לאילת מתבקש לנסוע דרך כביש 40. שוטרי אגף התנועה מפנים את הנהגים לדרכים חלופיות. בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה, מאיר צור, איחל החלמה לפצועים ואומר כי "למרות היות כביש 90 כביש אדום, הממשלה עדיין לא קידמה העברת תקציב לנת"י, להכנת תכנית להרחבתו מצומת הערבה עד מבואות אילת."

ארכיון. צילום: טופיק הוזייל דוברות מד"א
Back to top button