מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: עבד בחברת אבטחה, אך בביתו נמצאו זהב ומזומן בשווי חצי מיליון ש"ח

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד תושב חורה, בגין עבירות מס בהיקף של כ- 5 מיליון ₪ מעסקיו הלא מדווחים של חלפנות כספים והלבנת הון בהיקף של כ-4 מיליון ₪.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ציון קינן, הנאשם עלי אבואלקיעאן (44), עבד במשך מספר שנים בעבודות מזדמנות בחברת האבטחה וכסדרן ולא דיווח לרשויות המס על כל עיסוק מכל סוג. על אף זאת, נמצאו מוסלקים בביתו כסף מזומן וזהב בסכום כולל של כחצי מיליון ₪, ש'קים רבים וזהב במשקל רב, אותם הפיק מפעילותו כחלפן כספים לא מוסדר ומעיסוקים אחרים.

כמו כן, רכש הנאשם שני מגרשים לבניה בעיר ערד והתחיל בבניית וילות עליהם, ואת התשלומים בעבור הבניה שילם הנאשם לבעלי המקצועות השונים בצ'קים של לווים וכן במזומן. על פי כתב האישום, הנאשם לא דיווח על תחילת עיסוק כלשהו לפקיד השומה, לא ניהל ספרים כדין לתיעוד הכנסותיו והוצאותיו ולא הגיש כל דו"ח על הכנסותיו לפקיד השומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסך הכל גדל הונו של הנאשם בתקופה הרלוונטית לכתב האישום בכ-5 מיליון ₪ לפחות, אשר חלקו נצבר מריביות ועמלות אותן גבה מלקוחותיו בגין הלוואות וניכיון צ'קים וחלקו ממקור שאינו ידוע. התיק נחקר ע"י ימ"ר נגב ופקיד שומה חקירות ירושלים והדרום.

כתב האישום מייחס לנאשם שני אישומים בגין ביצוע עבירות לפי פקודת מס הכנסה ועשיית פעולה ברכוש אסור לפי חוק איסור הלבנת הון. יחד עם כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לתפיסת נכסים של הנאשם בהיקף של כ-4 מיליון ₪- 2 מגרשים בערד, כסף מזומן ותכשיטים.

Image by 8180766 from Pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח