מבזקיםתנועה ותחבורה

אישום: השתולל בכביש, לא הקשיב להערות הנוסעים וגרם למותה של אישה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט לתעבורה מרכז, כתב אישום כנגד מוחמד עבדאלרחמאן (20) מאבו גוש, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של ג'נט דעבול ז"ל, בתאונת הדרכים הקטלנית שארעה בכביש 431 בחודש דצמבר 2021.

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דפנה גסנר-פרנבך, הנאשם נהג בשעת לילה ברכב פרטי כשלצדו ארבעה נוסעים קטינים, בדרכם מראשון לציון לביתם שבאבו גוש. במהלך הנסיעה, ודקות קודם לתאונה, נהג הנאשם באופן רשלני ופרוע, בכך שעקף כלי רכב ללא איתות, תוך זגזוג מהיר ביניהם, בעודו נוסע במהירות של כ-180 קמ"ש. במהלך הנהיגה אף העיר אחד הקטינים ברכב לנאשם, אודות אופן נהיגתו.

באותה עת, נהגה ג'נט דעבול ברכבה בכביש ובשלב מסוים עצרה את הרכב בשול הדרך על שטח הפרדה. בשלב זה, יצא הנאשם לעקיפה מימין של משאית אשר נסעה לפניו בנתיב, תוך ששדה ראייתו חסום. הנאשם סטה ימינה, לעבר שטח ההפרדה, בו הייתה דעבול והתנגש ברכבה. כתוצאה מהתאונה, נקבע מותה של דעבול במקום. כמו כן נגרמו חבלות בדרגות שונות לקטינים ששהו ברכבו של הנאשם, כאשר אחד מהם אף הורדם והונשם ועדיין מאושפז בגין הפגיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

בגין האמור, נאשם עבדאלרחמאן בעבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, נהיגה ברכב בקלות ראש או ברשלנות אשר גרמה לתאונה בה נחבל אדם חבלה של ממש וניזוק רכוש, נהיגה ברכב בקלות ראש או ברשלנות אשר גרמה לתאונה בה נחבל אדם חבלה ונהיגה ברכב בקלות ראש וחוסר זהירות.

במקביל, הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט לתעבורה מרכז כתב אישום כנגד נהג האוטובוס אליעזר כהני (63) מאשדוד, בגין גרימת מוות ברשלנות של הולכת הרגל חיבה ישראלוב ז"ל במעבר חציה בעיר יבנה, בחודש ינואר האחרון.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יהונתן אילון הירש, הנאשם שימש נהג אוטובוס ונסע ברחוב העצמאות בעיר יבנה. אותה העת חצתה את הכביש במער חציה הולכת הרגל חיבה ישראלוב ז"ל. הנאשם לא הבחין בישראלוב, ופגע בה עם חזית האוטובוס בעודה צועדת על מעבר החציה. כתוצאה מן הפגיעה הוטחה ישראלוב אל הכביש ומותה נקבע במקום.

Back to top button