מבזקיםפוליטי / מדיני

נעה תשבי תמונה לשליחת משרד החוץ: "מביאה עימה ניסיון וגישה שונה"

שר החוץ יאיר לפיד הודיע היום (שני) כי השחקנית והאקטיביסטית נעה תשבי תמונה לשליחה המיוחדת למאבק באנטישמיות ובדה לגיטימציה.

ממשרד החוץ נמסר כי, "תשבי תפעל מטעם שר החוץ בכל מעגלי ההשפעה במאבק באנטישמיות ובדה- לגיטימציה. תיזום פעילות בקהלים רלוונטיים, תוביל שיח בינלאומי בנושא, תעבוד בשת”פ הדוק עם שותפים קיימים ותרתום אנשים וארגונים חדשים למען המטרה, תגיב על ארועי אנטישמיות ותהיה נציגת השר באירועים רשמיים ובפורומים בינ"ל' העוסקים בנושא."

תשבי בנתה במרוצת השנים תחום מומחיות ייחודי המשלב בין עיסוק בתכנים של מאבק בתופעת האנטישמיות והדה לגיטימציה והיכולת לתווך ולהשפיע על קהלי יעד. במסגרת זו, הגב' תשבי היא בעלת ניסיון מוכח בהענקת הרצאות ותדרוכים בתחום המאבק בדל"ג ובאנטישמיות, כולל הוצאת ספר מוביל באנגלית בנושא. תשבי עומדת בקשר הדוק עם גורמים מרכזיים מאד בקהילות היהודיות בארה"ב, ועם גורמי משפיעים בקרב הדמוקרטים והפרוגרסיביים, בעלי השפעה בממשל הפדרלי, המדינתי, והמקומי, ובקונגרס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תשבי הפכה ל'מותג' מוכר בתחום המאבק בדה לגיטימציה והמאבק באנטישמיות. כל זאת במקביל לידע, יכולת ותפוצה מוכחת בעולם הרשתות החברתיות, שם המאבק באנטישמיות ובשיח השנאה הינו אתגר מרכזי. הגב' תשבי "מדברת" את השפה העכשווית אשר פונה, בין השאר, גם לקהלי יעד צעירים ומשלבת תוכן, צורת הגשה ושימוש נכון במדיום.

שר החוץ יאיר לפיד אמר: "המינוי של נעה תשבי לשליחה מיוחדת במאבק באנטישמיות הוא עוד צעד שיחזק אותנו בזירה הבינלאומית. הסיפור הישראלי בעולם משפיע במעגלים רבים על דעת הקהל ומקבלי ההחלטות, תשבי מביאה עימה ניסיון וגישה שונה לנושא, אני בטוח שתרומתה לעוצמתה של מדינת ישראל בעולם תהיה רבה".

צילום: בועז אופנהיים/ לע״מ
Back to top button