כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי באקרשטיין: 400 עובדים יהנו מתוספת שכר ונופש

הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, הנהלת חברת אקרשטיין תעשיות וועד העובדים חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי שתוקפו עד סוף 2025. ההסכם, שיחול על כ-400 עובדים, מבטל את ההודעה על סכסוך העבודה בחברה מ-24.3.2022.

לפי ההסכם, ממשכורת ינואר 2022 תוענק תוספת לשכר הבסיס כנגד ביטול שעות פרמיית ייצור. ממשכורת ינואר 2023 תוענק תוספת לשכר כנגד ביטול שעות פרמיית ייצור.

החל ממשכורת ינואר 2024 תוענק תוספת שכר לשכר הבסיס לכלל העובדים. תוספת זהה תשולם ממשכורת ינואר 2025. עוד נקבע כי החל משנת 2023 תממן החברה נופש לעובדים, פעם בשנתיים, שיכלול לפחות שני לילות רצופים עם השתתפות סמלית של העובדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת אקרשטיין, שנוסדה ב-1925, מובילה בתחום ייצור מוצרי בטון לפיתוח סביבתי, לבנייה ולתשתיות. לחברה 26 מפעלים בארץ הממוקמים בשלושה אתרים. כמו כן, שלושה מפעלים בארצות הברית: שניים באריזונה ואחד בקליפורניה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך על ההסכם בחברת אקרשטיין תעשיות, שפועלת כבר קרוב ל-100 שנה. ההסכם משפר את שכר העובדים ואת תנאיהם הנלווים, ומעניק להם אופק תעסוקתי לשנים הבאות. אני מודה ליצחק מויאל, לוועד ולהנהלת החברה על המסירות והמאמצים בדרך להשגת ההסכם. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

מנכ"ל אקרשטיין תעשיות, אהוד דנוך: "אני מברך על חתימת ההסכם הקיבוצי לתקופה של ארבע שנים מתוך ראייה שהעובדים הם המשאב החשוב ביותר של החברה. אנו נמשיך להשקיע בעובדים, וכעת המשימה שעומדת לנגד עינינו היא להצליח לעמוד ביעדים העסקיים שהצבנו לעצמנו".

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל: "אני מברך את הוועד הארצי בראשות שמעון זפרני, שעשה עבודה מצוינת במו״מ שהביא את הסיכום לחתימה. יש פה הישג חשוב לעובדים לשיפור תנאי העבודה והכי חשוב קידום משמעותי בשכר בתקופת ההסכם. אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שהיה הרוח החיה מאחורי הקלעים, על האמון שנתן בי".

יו"ר ועד עובדי אקרשטיין תעשיות, שמעון זפרני: "אנחנו שמחים על חתימת ההסכם למען רווחת העובדים. אני מודה לחברי הוועד, לאיציק מויאל ולכל מי שתרם להשגת ההסכם המצוין למרות התקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאים".

הסכם קיבוצי באקרשטיין: 400 עובדים יהנו מתוספת שכר ונופש
צילום: דוברות ההסתדרות
Back to top button