בידורמבזקים

ח"כ לשעבר אורן חזן הגיב בטוויטר לעיתונאי ברק רביד ונחסם!

הכתב והפרשן המדיני באתר וואלה ברק רביד פרסם לפני זמן קצר (שישי) תגובה להודעה המשותפת של גופי הביטחון בעקבות התנהלות ערוצי התקשורת אתמול במהלך סיקור הפיגוע שאירע ברחוב דיזינגוף בתל אביב ומתח ביקורת חריפה.

‏"גם לי יש לא מעט ביקורת על השידורים אתמול בערב" כתב רביד בעמוד הטוויטר שלו, "אבל עם כל הכבוד לדוברי צה"ל, השב"כ והמשטרה, במדינה דמוקרטית התקשורת היא זו שמסקרת ומבקרת את מערכת הביטחון ולא להיפך. המכתב שהוציאו שלושת הגופים האלה אינו במקום ועדיף שלא היה בא לעולם"

תגובתו של ברק רביד עוררה זעם רב של העוקבים. אחד הגולשים כתב: "פספסתי את זה בקריאה ראשונה. במדינה דמוקרטית מערכת הביטחון לא יכולה לבקר את התקשורת? צודק, כמה שפחות ביקורת על התחום שמשפיע הכי הרבה על דעת הציבור. זה נשמע לי מאוד דמוקרטי, אם קוראים לך קים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחר כתב כי "התקשורת סיכנה אתמול חיי אדם ברק. לא רק את האנשים של הגופים האלה, אלא גם אזרחים. מן הראוי שגם התקשורת תדע לקבל ביקורת. צה״ל, המשטרה ושב״כ לא ביקרו את הגמר של הישרדות, אלא את העובדה שאתמול בלילה כתבת הוציאה צהוב מאוזן של חייל שפתח זיג בבניין מגורים."

בתגובה נוספת נכתב: "תקשיב, התקשורת אתמול עברה כל גבול. זה היה קיצוני מדי. אם אין להם במערכת אף מבוגר אחראי שיודע לומר מה לשדר ומה לא אז מצבם חמור. התנהלות ברוטלית , חסרת אחריות וחסרת רגישות."

מירב שוורצמן כתבה: "התקשורת ירדה אתמול מהפסים לגמרי. רצו ללוחמים בין הרגליים, תיעוד לוחמי יחידות מיוחדות , ציוד ואמצעים. צפיתי והזדעזעתי. אין לי מילים הגונות לתאר את מה שראיתי אתמול. התקשורת צריכה לעשות חשבון נפש, לא להעביר ביקורת."

נתי פרידמן כתב בתגובה: "אם התקשורת פוגעת בבטחון טוב עשתה מערכת הבטחון שאמרה את דברה. אין קשר בין פרקטיקה עיתונאית פרועה לדמוקרטיה. התקשורת הישראלית ברובה לא יודעת לסקר ארועים בטחונים וראוי לרסן אותה."

ולמגיבים הרבים: אם אתם לא אוהבים את השידורים סגרו את הטלוויזיה, העבירו ערוץ, קיראו ספר או לכו לישון

בין המגיבים היה גם ח"כ לשעבר אורן חזן שכתב: "אכן תפקידכם לסקר אותם – לא לסכל אותם!! בקיצור, שמע, חשבתי שאתה אדיוט. ואז הגיע הציוץ הזה… 🤦🏻‍♂️" אך מיד לאחר התגובה נחסם על ידי רביד.

בעקבות התגובות הרבות, שרובן היו נגד הדברים שפרסם, רביד העלה ציוץ נוסף ובו כתב: "ולמגיבים הרבים: אם אתם לא אוהבים את השידורים סגרו את הטלוויזיה, העבירו ערוץ, קיראו ספר או לכו לישון".

Back to top button