מבזקיםצבא וביטחון

גנץ: "ביצענו כבר כ- 200 מעצרים, ואם יידרש יהיו אלפים"

שר הביטחון, בני גנץ, נשא לפני זמן קצר (שישי) הצהרה משותפת עם ראש הממשלה נפתלי בנט והשר לביטחון פנים עמר בר-לב, בקריה בתל אביב.

גנץ אמר: "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת, מול רצף אירועי טרור בתוך המדינה לצד רגישות מבצעית ודריכות בגבולותיה ומעבר להם. אני מבקש להוקיר הערכה לכלל הגופים המבצעיים שפעלו ופועלים מסביב לשעון על מנת לסכל פיגועים ולהתמודד איתם אחת שהתרחשו. מדינת ישראל, היא המדינה החזקה ביותר באזור. אויבינו יודעים זאת ומרגישים זאת. צה״ל ויתר כוחות הביטחון ימשיכו להפעיל את כלל היכולות המודיעיניות ולצידן את כלל המערכות ההתקפיות וההגנתיות הנדרשות, על מנת להתמודד ולגדוע את הגל הזה, כמו גם לתבוע מחיר ממשלחיו. במקביל נשמר את כלל מערך המוכנות המבצעית למול יתר הגזרות.

גנץ הביע תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע ברחוב דיזינגוף בת"א: "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות נרצחי הפיגועים ולאחל החלמה מהירה לפצועים. החברה הישראלית לצערי למודת מלחמות וגלי טרור. תמיד ניצחנו ביד ברזל מבצעית ובאגרוף ברזל ישראלי. גם הפעם, אני קורא לכלל האזרחים לקיים את שגרת חייהם ככל שניתן. הדריכות מתחייבת, אך ניצחוננו יהיה גם בשמירה על החוסן הישראלי. המשך שגרת החיים שלנו ככל שניתן היא התבוסה של הטרור. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר: "הרמאדן צריך להיות חודש של פולחן דתי ובילוי משפחתי. אני מאמין שכך חושבים מרבית הפלסטינים, שהטרור פוגע בהם ובאינטרסים שלהם. כך גם אזרחי ישראל המוסלמים. טוב עשתה הרשות הפלסטינית שגינתה את הפיגוע, הדרישה שלי ממנה היא שלצד הגינויים יורחבו הפעולות נגד מחוללי הטרור, בכל הגזרות. צה"ל, השב"כ והמשטרה ימשיכו לפעול בעוצמה רבה מאוד מול הטרור, ויגבירו את הפעולות בשטח. ביצענו כבר כ-200 מעצרים, ואם יידרש יהיו אלפים. איננו מענישים ציבור – אבל הביטחון קודם לכל. אזרחי ישראל, אנחנו חזקים מהטרור ומבני העוולה שמבצעים אותו, ואנחנו ננצח ביחד: באמצעות כוחות הביטחון, באחריות לאומית ובערבות הדדית."

צילום: ניקול לסקבי / משרד הביטחון
Back to top button