מבזקיםספורט

אלפי בני אדם מרחבי הארץ ישתתפו בסוף החודש במרוץ הרצליה

מרוץ הרצליה המסורתי יוצא לדרך, זו השנה ה-16 ביום שבת ה- 30 באפריל. המרוץ מושך אליו מדי שנה אלפי משתתפים שמגיעים מכל הארץ לחוויה ספורטיבית, בריאה ומהנה.
 
המרוץ יוזנק בסמוך לפארק הרצליה והמשתתפים ירוצו לאורך נתיבי איילון, במסלול מהיר ומישורי. לכן זוהי הזדמנות מצוינת לאצנים התחרותיים לשבור שיא אישי. המרוץ מוכר כבעל "תו האיגוד" מטעם איגוד האתלטיקה ואי לכך הוא זוכה להכרה רשמית בתוצאותיו. מדידת מסלול המרוץ נעשית על ידי מודד מוסמך מטעם ה-AISM. המרוץ יתקיים במקצים של 10, 5 ושני ק"מ.

מחירים:

10 ק"מ – 110 ש"ח בהרשמה מוקדמת עד 17.4, 130 ש"ח בהרשמה מאוחרת עד 24.4.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 ק"מ – 110 ש"ח בהרשמה מוקדמת עד 17.4, 130 ש"ח בהרשמה מאוחרת עד 24.4.

2 ק"מ – 70 ש"ח בהרשמה מוקדמת עד 17.4, 90 ש"ח בהרשמה מאוחרת עד 24.4.
 
לפרטים והרשמה, ניתן להיכנס לאתר המרוץ, לחצו כאן
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "הרצליה היא עיר שוחרת בריאות וספורט שמקיימת במהלך כל השנה פעילויות ואירועים המעודדים אורח חיים בריא, ובתוכם גם מרוץ הרצליה. העירייה משקיעה משאבים רבים לטובת הקמת מגרשי ספורט, אולמות, מתחמים וחוגים, ממגוון רחב של ענפים וקטגוריות. אני מאחל בהצלחה לכל המשתתפות והמשתתפים במרוץ הרצליה."
 
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "הרצליה ממשיכה להוביל באירועי הספורט שלה. הפעם ניפגש במרוץ הרצליה עם שלושה מקצים למען כל תושבות ותושבי העיר, ילדים ומבוגרים כאחד. אני מזמין אתכם ואתכן להגיע ליהנות ולשבור שיאים. נמשיך לעודד ולתמוך בספורט בעיר. ניפגש על קו המרוץ".

צילום: דוברות עיריית הרצליה
Back to top button