חדשות הארץמבזקים

מועצת חצור הגלילית: הנחה בארנונה למשרתות ומשרתי המילואים

המועצה המקומית חצור הגלילית תעניק הנחה בארנונה בשנת 2022 לכל משרתות ומשרתי המילואים הפעילים שמתגוררים בישוב הצפוני.

בשורה טובה למי שלוקח חלק פעיל בשירות מילואים ומתגוררים בחצור הגלילית: המועצה המקומית החליטה על הענקת הנחה בגובה 5% לכל מי שעדיין נקראים ומתייצבים באופן קבוע לשירות מילואים פעיל.

סופי מאור, מסרה כי מדובר בלמעלה ממאה משפחות שיהנו מהטבה מיוחדת זו. ההטבה מגיעה למי שיש לו בית מגורים שרשום על שמו, אינה מתייחסת לנכסים מסחריים או לבתי עסק ותעשייה מכל סוג. כמו כן, יהיו זכאים לה רק מי שאינם נהנים מהנחה בגין כל סיבה אחרת. הטבה זו מצטרפת לשורת הקלות בארנונה שהעניקה המועצה בחודשים האחרונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, בעקבות סקר נכסים שהתקיים בישוב בהתאם לדרישת משרד הפנים, פעל במועצהו ואישרו שורה ארוכה של הקלות לרבות אי חיוב בגין ארגז רוח – קרניז עד לגודל של מטר, אי חיוב בגין מדרגות חוץ ללא קירוי, אי חיוב בגין קומת עמודים במידה ו 60% מהשטח פתוח ללא קירות, אי חיוב בגין השטח שסביב הבריכה (דק וכו'), אי חיוב בגין סנטף שקוף בפרגולות, ביטול החיובים ואף זיכוי התושבים בגין מחסנים וחניות מקורות.

ראש המועצה שמעון סויסה ברך את המתייצבים לשירות מילואים ואמר: "אנחנו חבים לאנשים היקרים והמסורים הללו את תחושת הבטחון בכל רחבי הארץ. בזכותם ובזכות כל משרתי כוחות הבטחון באשר הם, נסב כולנו לשולחן הסדר במדינה עצמאית היושבת בטח על אדמתה, אתם ראויים להכל".

מילואים. צילום: דובר צה"ל
Back to top button