צרכנות

יוצאים לחופשה בטבריה – היכן לשהות ומה לעשות?

טבריה היא מבחינות רבות יעד הנופש האולטימטיבי של ישראל, לצד אילת. עיר תיירות הממוקמת על חופי הכנרת, כוללת את כל האטרקציות והשירותים שניתן לרצות ולבקש ונמצאת במרחק נסיעה קצרה מאינספור מסלולי טיולים, נקודות תצפית עוצרות נשימה ויעדים מומלצים רבים ושונים בצפון הארץ וברמת הגולן. כשאנחנו מתכננים חופשה בטבריה – היכן כדאי לשהות ומה כדאי לעשות במהלך שהותנו באזור?

במהלך חופשה בטבריה עומדת בפנינו אפשרות בחירה בין מגוון אפשרויות שונות – לינה בצימרים או בבתי מלון מפנקים, ביקור בחוף זה או אחר, הנאה מהאטרקציות שיש לטבריה עצמה להציע או מטיולים בסביבה ויעדים רבים מחוץ לעיר (אך בקרבתה) ועוד. להלן מידע שכדאי להכיר ולקחת בחשבון בנוגע לטבריה וסביבתה כאשר אנחנו מתכננים חופשה באזור –

מלונות או צימרים בטבריה? מגוון רחב של אפשרויות הכי קרוב לכינרת שאפשר לבקש

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתחיל עם מקומות אירוח בטבריה בהם נוכל לשהות במהלך החופשה בעיר. בהקשר זה לטבריה יש המון מה להציע וכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו ביותר, בהתאם להרכב המגיע לנופש וההעדפות של כל משפחה ומשפחה.

כמובן שלא חסרים מלונות בטבריה מכל הסוגים ודרגות האיכות, כולל מלונות הממוקמים ממש על המים ומלונות הכל כלול. אפשרות זו (של מלונות הכל כלול) אטרקטיבית במיוחד עבור משפחות המעוניינות להגיע לחופשה בטבריה ולא לדאוג יותר מדי לשום דבר ולאף סידור במהלך החופשה. בתי המלון הללו יכללו את כל האטרקציות הנדרשות (בריכה, חוף ים, פנסיון מלא וכל שאר מה שנדרש עבור חופשה חלומית ומפנקת) ויאפשרו לכם להתמקד בלנוח וליהנות, בזמן שהילדים משתוללים ומשחקים בעצמם. החלום המושלם לחופשה השנתית…

גם צימרים בטבריה לא חסר – הן צימרים קטנים המתאימים לזוגות בחופשה רומנטית והן צימרים גדולים יותר המתאימים למשפחות, כמו גם וילות להשכרה בהן יכולות לשהות כמה משפחות יחד בתנאים מפנקים ואקסקלוסיביים. חלק מהצימרים והווילות ממוקמים בחלק התחתון של העיר, בקרבה לחופי הכנרת, וחלקם ממוקמים באזורים גבוהים יותר, ומציעים נוף עוצר נשימה של האגם של המדינה וסביבתו הירוקה והשופעת. מכיוון שטבריה אינה עיר גדולה במיוחד וניתן להגיע בה מכל מקום לכל מקום בכמה דקות נסיעה, אין בעיה לשהות בצימרים הממוקמים גבוה יחסית, ולהגיע בקלות לחופים או ליציאה מהעיר בכל פעם שמעוניינים לצאת.

imagekinorot_24138_46

אטרקציות שונות בעיר, מבחר חופים והטיילת של טבריה

גם כשמדברים על אטרקציות באיזור הכנרת שונות ודברים לעשות בטבריה עצמה, לא חסרות אפשרויות וצריך רק לבחור. בתור התחלה, גם בטבריה עצמה ובסביבתה הקרובה ניתן למצוא כמה וכמה חופים שונים של הכנרת, כך שלא חייבים אפילו לצאת מהעיר כדי לשכשך במי האגם.

לדוגמה, ב"חוף התכלת" תמצאו כרי דשא מטופחים עליהם יוכלו הילדים לשחק ולהשתולל בין טבילה אחת לשנייה ופעילויות ספורט מים שונות, חוף גיא הנמצא בכניסה הדרומית לעיר כולל את פארק המים המפורסם ומתקני שעשועים שונים לילדים בכל הגילאים וחוף לידו ממוקם ממש על הטיילת של העיר, אליה נגיע מיד.

בהקשר זה, כדאי להכיר גם חוף חדש יחסית בעיר – חוף "בורה בורה" אשר מעוצב בסגנון טהיטי ופונה לקהל צעיר ודינמי. כמו כן, חוף "גנים" הוא חוף מסודר ומטופח נוסף הנמצא בקרבה לאזור המלונות, וכולל הצללות, מדשאות מטופחות, מלתחות, אזור לקמפינג (בו ניתן לשהות במחיר שאף בית מלון או צימר אינו יכול להתחרות בו…) ועוד.

בכל הנוגע לטיילת של טבריה, מדובר באטרקציה שיכולה להיות מהנה עבור כל המשפחה. מלבד לחוף לידו הסמוך, בטיילת תמצאו חנויות רבות, אומני רחוב, מסעדות ומקומות טובים ומגוונים לאכול, כמו גם סירות שיוצאות מהמקום ומציעות הפלגות קצרות בכנרת.

טיולים ונקודות תצפית בקרבת מקום

במהלך חופשה בטבריה אנחנו יכולים להישאר בגבולות העיר ולהעביר כמה ימים טובים בכיף, עם מספיק עניין, אטרקציות וחופים מפנקים של הכנרת. מי שלא רוצה לזוז ולנסוע יותר מדי, לא חייב לעזוב את טבריה וסביבתה לכל אורך החופשה.

אך מי שכן רוצה גם לצאת מהעיר וליהנות מהסביבה בה נמצאת טבריה, ימצא כי אין גבול לאפשרויות השונות הנמצאות במרחק של כמה דקות ועד לשעה נסיעה –

בתור התחלה, ממש ביציאה הדרומית מטבריה תמצאו את יער שוויץ, אליו ניתן לעלות עם רכב וליהנות מתצפית מרהיבה על הסביבה. כמובן שהכנרת כולה נמצאת במרחק נסיעה קצרה יחסית, כך שניתן ליהנות משלל החופים השונים של הכנרת ולא רק מהחופים של טבריה, הכל במרחק נגיעה ממש. האזור המזרחי של הכנרת (עין גב, קיבוץ האון וכד') הוא מיוחד במינו ושונה במובנים רבים מהאזור המערבי בו שוכנת טבריה, כך ששווה אולי להקדיש יום או לפחות כמה שעות מהחופשה לביקור באזור זה.

טבריה נמצאת כמובן במרחק נגיעה מרמת הגולן, כך שמבחינת טיולים בסביבה ניתן להגיע במהירות יחסית לשלל היעדים השונים שיש לרמה להציע, החל מהר החרמון ויער אודם שבצפון הרמה ועד לתצפית המרהיבה של אזור מעלה גמלא ומפל עיט בדרומה. באמצע עובר ציר המפלים ואינספור נקודות מרהיבות ביופיין של תצפית על הסביבה, נחלים ומפלים שוצפים וכו'. רמת הגולן היא אחד האזורים המיוחדים ביותר בארץ, הן מבחינת טבע והן מבחינת מורשת והיסטוריה, וניתן בכיף להעביר חלק מהחופשה בטיולים באזור.

כמו כן, גם הגליל העליון והירדן ההררי נמצאים במרחק נסיעה קצרה יחסית מטבריה, כמו גם מצוק הארבל. בכל אלו תמצאו שלל מסלולי טיולים שונים, הן ברכב והן ברגל, כולל מסלולים מאתגרים או כאלו קלים ונוחים המתאימים לכל המשפחה גם יחד.

בקיצור, לא חסר מה לעשות, היכן לשהות וכיצד להעביר את ימי החופשה שלכם בטבריה. כל מה שצריך לעשות זה לקבוע סדרי עדיפויות, ולהחליט איזה סוג של חופשה בא לנו ומה בדיוק אנחנו מעוניינים לעשות מדי יום.

שתהיה חופשה מהנה ומפנקת…

Back to top button