צרכנות

זרים מומלצים ליום האהבה


קרדיט לתמונה: Unsplash

עבודה, לימודים, טיפול במשפחה ושלל עיסוקים מצליחים לעיתים לשאוב אותנו פנימה ולהשכיח מאיתנו את הרומנטיקה. יום האהבה הוא הזדמנות פז אשר מאפשרת לנו לעצור לרגע את שגרת היום יום ולחגוג את האהבה הגדולה שבחיינו. ואיזו דרך טובה יותר מאשר זר רומנטי מעוצב מלא בפרחים מרהיבים? הנה כל זרי הפרחים המומלצים ליום האהבה

יום האהבה הוא יום נהדר להפתיע ולשמח את מושא אהבתכם במחווה רומנטית שתאפשר לכם להביע את רגשותיכם ללא הצורך במילים. זקוקים להמלצות? הנה מגוון זרי פרחים רומנטיים מומלצים ליום האהבה

דברו אליהם בוורדים – כל זרי הוורדים הרומנטיים ביותר

אם אנו צריכים לבחור פרח אחד אשר מזוהה עם רגשות אהבה נבחר בלי צל של ספק בורד, אשר נחשב לפרח הרומנטי ביותר בכל הזמנים. מזה עשרות שנים נחשב הפרח הזה בתרבויות שונות בעולם, על גווניו השונים והרבים, לפרח המסמל רגשות של אהבה רומנטית ותשוקה. וכאשר מדובר בפרח כה פופולארי ואהוב, כך גם האפשרויות הינן רבות ומגוונות במיוחד. תוכלו לבחור זר ורדים המתאים בדיוק עבור אהוביכם, מזר ורדים קלאסי באדום ועד זר ורדים ססגוני המשלב מספר גוונים יפיפיים, הכל תלוי בטעמכם האישי ובמסר אותו תבקשו להעביר מהשוזרת בחנות הפרחים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זר ורדים אדומים – מדובר ללא ספק במחווה הרומנטית הקלאסית של כל הזמנים, המורכב מורדים אדומים ארוכי גבעול אשר מספקים יחד מראה מרשים במיוחד. המראה הזה מתקשר באופן אסוציאטיבי לחגיגות אהבה ובמיוחד ליום האהבה.

זר ורדים ורודים – זר ענוג ויפיפייה אשר מורכב מוורדים מרהיבים בגוון ורוד בהיר ועדין. הורד הוורוד מספק מראה ענוג, עדין ופסטורלי במיוחד והוא מתאים לטווח רחב של גילאים.

זר ורדים ענק – אוהבים את המראה של זר הוורדים האדום הקלאסי? אם תוסיפו מספר גדול יותר של ורדים תוכלו לקבל תוספת רושם ופאר ומראה שאי אפשר לעמוד בפניו – אגב, פה אפשר לקרוא בהרחבה על משמעות מספר הורדים שיש בזר. אם אתם מבקשים להרשים את בן/בת הזוג בהפתעה רומנטית שתצביע על מחשבה והשקעה רבה, הרי שמדובר בזר המושלם עבורכם.

זר ורדים צבעוני – זר קסום המשלב את כל היופי של הורד לצד צבעוניות מגוונת ועשירה. הזר מורכב ורדים יפיפיים בשלל צבעים: כתמתם, ורוד ולבן. שילוב הצבעים יוצר מראה מרענן ומפתיע ומספק טוויסט עכשווי לזר הוורדים הרומנטי הקלאסי.

אצילי וקלאסי – זרים חגיגיים בלבן

זר ורדים לבנים  – זר המורכב משלל וורדים לבנים המספקים מראה מלכותי ומרשים. הצבע הלבן מתקשר לערכים של טוהר וניקיון והוא מסמל אהבת אמת. בנוסף מסמל הצבע הלבן גם חברות וקירבה מלב אל לב כך שהזר הזה נחשב לבחירה נהדרת גם עבור זוגות ותיקים החוגגים שנים רבות יחד, תוך רגשות עזים של קירבה, אחדות והבנה.

זר ליזיאנטוס סגולים ולבנים – זר מושלם לכל מי שאוהב את זר הפרחים שלו עם תוספת עניין ואמירה אישית. מדובר בזר לא פחות מעוצר נשימה המשלב גווני סגול ולבן ומורכב מפרחי ליזיאנטוס יפיפיים. הזר מתאפיין במראה פורח ובניחוח פרחוני משכר, הוא נארז בעטיפה דקורטיבית בצבעי סגול ולבן אשר משתלבת בהרמוניה עם פרחי הזר ובד בבד מספקת תוספת רושם.

אז אל תתנו ליום האהבה לחלוף סתם כך, זו ההזדמנות שלכם לחגוג את האהבה שבחייכם ולומר לבן/ בת הזוג כמה הם יקרים לכם. העניקו להם זר פרחים מעוצב, לא תאמינו כמה הם יתרגשו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח